Zenniz

Zenniz - koe älytennis nyt Smash Centerin kentillä 1, 3, 5 ja 6 ja Olarin tennishallin kentillä 1, 2 ja 3

Tervetuloa Zenniz-maailmaan – missä huipputeknologia kohtaa intohimosi tennikseen. Valmistaudu viemään pelisi seuraavalle tasolle, sillä kaikki tarvittava data ja videot ovat saatavilla helposti Zenniz-sovelluksessa. Sovelluksen lataaminen sekä palvelun käyttäminen on maksutonta.

Ominaisuudet:

• Tarkat linjatuomiot: Jätä hyvästit kiistoille linjatuomioista. Zenniz varmistaa tarkat linjatuomiot, jättäen tilaa keskittyä itse peliin. Jos epäilet vastustajan tuomiota, voit käyttää ammattilaiskiertueilta tuttua haastotoimintoa!
  • Kattavat tilastot: Sukella syvemmälle peliisi yksityiskohtaisilla tilastoilla. Analysoi vahvuutesi, tunnista kehityskohteet ja seuraa edistymistäsi.
  • Videointi: Elä parhaat lyönnit, hauskimmat pisteet, ja tiukimmat ottelut uudelleen. Zenniz tallentaa koko session, mahdollistaen pelin ihailun tai tarkkailun juomatauolla tai pelien jälkeen.

Eri pelimuodot:

• Ottelu: Koe oikeiden otteluiden jännitys. Zenniz tuo kentän eloon, tarjoten aidon otteluympäristön ja ammattitason statistiikat.
  • Harjoitukset: Hio lyöntisi ja tekniikkasi täydellisiksi. Räätälöityjen harjoitusten avulla Zenniz auttaa sinua kehittämään taitojasi tehokkaasti ja tekee harjoittelusta hauskaa!
  • Vapaa peli: Vapauta luovuutesi. Käytä Zennizia vapaamuotoiseen pelaamiseen ja anna Zennizin hoitaa loput.

Valmiina syventymään? Tässä miten:

Lataa Zenniz sovellus: Hanki Zenniz-sovellus Apple Storesta tai Google Playsta.

Luo tili: Vastaa muutamaan kysymykseen ja luo tili hetkessä.

Kirjaudu sisään kentällä: Näytä sovelluksesta löytyvä QR-koodi Zenniz laitteen kameralle.

Valitse pelimuoto: Valitse ottelu, harjoitus tai vapaa peli.

Nauti älytenniksestä: Uppoudu peliin syvemmin kuin koskaan aiemmin. Kaikki data ja videot löytyvät puhelimestasi!

Liity Zenniz-yhteisöön tänään ja vie tenniksesi seuraavalle tasolle. Olitpa aloittelija tai kokenut konkari, Zenniz on täällä sinua varten. Pelaa älykkäämmin, harjoittele paremmin ja nauti tenniksestä enemmän kuin koskaan ennen! Lataa sovellus ja aloita nyt.

Zenniz Smash Centerin kentillä 1, 3, 5 ja 6 ja Olarin tennishallin kentillä 1, 2 ja 3 - varaa vuorosi osoitteessa varaavuoro.smash.fi

Lisätietoja osoitteessa Zenniz.com