Pro Shop - mailapelaajan erikoisliike

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Pro Shopista löydät laadukkaat tuotteet tennikseen, sulkapalloon, squashiin ja padeliin. Tarjoamme laajan valikoiman Adidaksen tyylikkäitä ja huippulaadukkaita tuotteita kaiken ikäisille. Mailavalikoimaamme kuuluu mailoja Babolatilta, Princeltä, Wilsonilta, Tretornilta, Dunlopilta, Yonexilta, Headilta ja Tecnifibreltä. Tarjoamme myös laajan valikoiman muita varusteita mm. grippejä ja mailakasseja.

Smashin jäsenet saavat Pro Shopin vaatteista, mailoista, kengistä ja kasseista 15% alennuksen (ei koske jo valmiiksi alennettuja tuotteita kuten esimerkiksi sukkia, Smashin Adidas-seurapaitaa, shortseja ja hametta).

Meillä toimii myös mailahuolto ja jännityspalvelu.

Tällä sivulla olevasta Pro Shopin Facebook-sivulta löydät ajankohtaiset uutiset, tarjoukset ja uutuustuotteet.

Pro Shop, Smash Center,
Mailapelaajan erikoisliike

Varikkotie 4
00900 Helsinki

Pro Shopin mailavalikoima

Mailat

Laaja valikoima Babolatin-, Wilsonin-, Headin-, Dunlopin-, Yonexin ja Princen tennismailoja kaiken ikäisille ja tasoisille pelaajille! Kaikista mailoista löytyy myös testimaila kokeiltavaksi.
Squashmailoista valikoimastamme löytyy Tecnifibren, Wilsonin ja Dunlopin tuotteita.
Sulkapallomailoista valikoimastamme löytyy Yonexin, Babolatin ja Wilsonin tuotteita.
Padelmailoista löydät shopistamme Babolatin ja Adidaksen laadukkaita mailoja.

Pro Shopissa laaja valikoima tossuja

Tennis- ja sulkapallokengät

Laaja valikoima mm. Novak Djokovicin ja Andy Murrayn käyttämiä Adidaksen huippulaadukkaita tenniskenkiä. Adidaksen tossuista saamme tilattua sinulle ne kengät, jotka itse haluat kun kerrot meille tarkan tuotenumeron ja tuotteen koon. Toimitusaika on 7-10 arkipäivää. Nouto tapahtuu shopistamme. Lisäksi shopissa on myös Wilsonin, Asicsin, New Balancen, Babolatin, ja Princen tenniskenkiä. Sulkapalloon sopivia tossuja löytyy Yonexilta.

Adidakselta laadukkaat vaatteet

Vaatteet

Pro Shopissa on laaja valikoima huippulaadukkaita vaatteita. Tule tutustumaan korkealaatuisiin ja tyylikkäisiin tuotteisiin paikan päälle. Valikoimastamme löydät niin naisten, miesten, nuorten kuin lastenkin urheilu- ja tennisasusteita.

Mailabagit ja kassit

Pro Shopista löytyy oikeanlainen kassi jokaisen omaan tarkoitukseen. Valikoimistamme löytyy mm. Babolatin, Wilsonin ja Princen mailabageja sekä eri merkkisiä reppuja.

Pallot ja Sulat

Meiltä löydät laajan valikoiman tennis-, padel- ja squashpalloja sekä sulkia sulkapalloon.
Tennispalloja on Dunlopilta, Babolatilta, Wilsonilta, Yonexilta, Tecnifiberiltä ja Tretornilta. Babolatilta löytyy myös padelpalloja. Squashpallot ovat Dunlopilta ja sulat, niin muoviset kuin aidotkin, ovat Wilsonilta.

Laaja valikoima grippejä, hikinauhoja, sukkia, lyijyteippiä, tärinänvaimentajia yms tarvikkeita.

Gripit ja muut tarvikkeet

Pro Shopissa on laaja valikoima grippejä, lyijyteippiä, hikinauhoja, tärinänvaimentimia ym. tarvikkeita tennikseen, sulkapalloon, padeliin ja squashiin. Merkkeinä mm. Wilson, Prince, Babolat ja Adidas.