Tenniksen alkeiskurssit

Alkeiskurssin avulla pääset tenniksen parissa alkuun ja opit oikean lyöntitekniikan ja lajin perusteet asiantuntevassa ohjauksessa. Kurssipaikkana toimii Smashin kotihalli Espoossa, Olarin Tennishalli. Olarin Tennishalli sijaitsee osoitteessa Olarinniityntie 8,02210 Espoo.

Kurssin tavoitteena on perehdyttää osallistuja tenniksen perusteisiin ja antaa eväät omatoimiselle pelaamiselle. Kurssin jälkeen on mahdollista jatkaa Smashin ryhmävalmennuksessa tasolla T1, mikäli ryhmissä on vapaita paikkoja. Alkeiskurssille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa pelikokemusta. Maila on mahdollista saada lainaksi kurssin ajaksi.

Mikäli olet epävarma onko alkeis- vai jatkokurssimme sinulle oikea valinta, ota yhteyttä Espoon aikuisvalmennusvastaavaan Esa Palomäkeen smash-espoo@smash.fi tai 040-125 2006.

Tenniksen alkeiskurssit Olarin Tennishallissa keväällä 2024

06.01. - 07.01.2024           Tenniksen alkeiskurssi Olarissa          Klo 12:00 - 14:00

23.03. - 24.03.2024           Tenniksen alkeiskurssi Olarissa         Klo 12:00 - 14:00

Ilmoittaudu kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Jäsenhinnan saa, jos on Smash ry:n jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Peruutusehdot:
Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash-espoo@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat

Oikeudet muutoksiin pidätetään.