Padelin korvaustuntijärjestelmä

Padelin aikuisvalmennuksen korvausjärjestelmän avulla voi ilmoittaa poissaolonsa tunnilta sekä voi varata tilalle sopivan tasoisesta ryhmästä vapaan paikan, joka avautuu jos ryhmässä on varastoituja poissaoloja tai vapaita paikkoja. Syyskauden aikana voi tehdä varastointeja 5 kpl / ryhmä ja kevätkaudella 6 kpl / ryhmä. Varastointien käyttömahdollisuus muissa ryhmissä riippuu aina näissä ryhmissä olevien pelaajien mahdollisista varastoiduista poissaoloista.

Korvaamatta jääneita valmennustunteja ei hyvitetä rahallisesti.

Kauden 2022 -2023 tunnit siirtyvät kokonaisuudessaan kaudelle 2023-2024

Usein kysytyt kysymykset korvausjärjestelmästä

Ketkä voivat käyttää korvausjärjestelmää?

Korvausjärjestelmä on käytössä Padelin aikuisvalmennuksessa.

Miten korvausjärjestelmä toimii?

Korvausjärjestelmä toimii osoitteessa https://tennisclub.fi/pelaaja/ .

Pelaaja käyttää järjestelmää oman henkilökohtaisen tunnuksen kautta, ja pystyy hallinnoimaan omia valmennustuntiläsnäolojaan.

Miten pääsen korvausjärjestelmään mukaan?

Pääset mukaan rekisteröitymällä järjestelmään sähköpostiosoitteellasi, jonka annoit ilmoittautumisen yhteydessä. Seuraa annettuja ohjeita, jonka jälkeen pääset kirjautumaan sisään ja hallinnoimaan tuntejasi.

Kuinka laitan tuntini varastoon?

Tunnin varastoon laittaminen onnistuu siten, että klikkaat järjestelmässä kyseisen tunnin päivämäärää. Tunti on asetettu varastoon, kun se muuttuu keltaiseksi. Näet myös vahvistuksen sivun yläosan tekstissä.

Monta tuntia voin asettaa kauden aikana varastoon?

Kauden aikana voi tehdä 5 kpl/ryhmä varastointia syksyllä, ja 6 kpl/ryhmä keväällä.

Mitä eri värit päivämäärän alla tarkoittavat?

VIHREÄ :         H: pvm Normaali harjoitus (alleviivattua pvm-linkkiä klikkaamalla voit siirtää harjoituksen varastoon)

KELTAINEN:    V: pvm Varastoitu harjoitus (alleviivattua pvm-linkkiä klikkaamalla voit siirtää harjoituksen pois varastosta)

PUNAINEN     K: pvm Varastoitu harjoitus, jonka toinen pelaaja on valinnut korvaustunnikseen (Huom. Et voi peruuttaa varastointiasi, joka on varattu toiselle pelaajalle.)

Pääsenkin tulevalle tunnilleni, kuinka poistan varastoinnin?

Klikkaa haluaamaasi päivämäärää, jonka haluat ottaa varastosta pois. (HUOM! Punainen tunti ei ole enää poistettavissa varastosta, sillä se on jo varattu toisen pelaajan toimesta.)

Varastoidun tunnin käyttäminen

Voit käyttää varastoidun tuntisi toisessa samantasoisessa tai yhden tason alemmassa ryhmässä.

Korvaavan tunnin hakeminen

Klikkaa järjestelmän valikosta "Valmennus -> Varaa/Peru korvaustunteja"

• VALITSE TASO: SMASH-PADEL AIKUISVALMENNUS
  • Paina " Varaa Korvaustunteja"
  • Valitse viikko (Järjestelmä näyttää vain ne viikot, joissa on vapaita paikkoja)
  • Kun löydät sopivan tunnin listasta, klikkaa ryhmän perässä näkyvää ”varaa” laatikkoa.
  • Näet nyt varauksesi samalla sivulla kohdassa ”Tulevat varaukset”
  • Voit poistaa varaamasi korvaustunnin painamalla ”Peruuta” – painiketta.

Tason määrittäminen

Ryhmille sekä pelaajille on määritelty aikuisvalmennusvastaavien toimesta tasot. Padelin osalta jokainen vapaa paikka näkyy valittavissa korvaustunneissa.

Miksi voin mennä vain tietyn tason tunteihin?

Valmennusryhmän toimivuuden kannalta on tärkeää, että ryhmän sisällä pelaajien tasot ovat lähellä toisiaan.

Voinko käyttää tunteja molemmissa Smash Centerin sekä Arena Centerin toimipisteissä?

Kyllä – järjestelmässä on mukana kaikki Smash-Padelin ryhmät - tarkistathan valmennuspaikan, missä tunti pidetään.

Miksi aikarajana varastoinnissa on 24h? ***Huom! Toistaiseksi aikaraja on 12h***

Sääntö on käytössä sen vuoksi, että ko. aikarajan sisällä on todennäköistä että tilalle saadaan korvaava pelaaja.

Voinko peruuttaa varaamani korvaustunnin?

Voit peruuttaa varaamasi korvaustunnin viimeistään 24 tuntia ennen korvattavaa vuoroa. (Toistaiseksi aikaraja on 12h)

Ongelmia järjestelmän käyttämisessä?

Ota yhteyttä fiija.ketonen@smash.fi - vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Palaute ja kehitysehdotukset

Voit osoittaa palautteet sekä kehitysehdotukset osoitteeseen korvausjarjestelma@smash.fi. Palautteesi sekä kehittämisehdotuksesi ovat meille arvokkaita!

Lisäohjeita korvausjärjestelmän käytöstä:

• Kirjautumalla järjestelmään sisään
  • Jos et löydä ylläolevista vastausta kysymykseesi, lähetä sähköpostia osoitteeseen korvausjarjestelma@smash.fi