Kilpailutoiminta

Smash on Suomen suurimpana mailapeliseurana aktiivinen kilpailujen järjestäjä.

Smashin toimipisteet Helsingissä, Espoossa ja Kotkassa mahdollistavat laadukkaat puitteet sekä seuran sisäisiin että kansallisen tason kilpailuhin aina arvokilpailuihin asti. Lue lisää lajien kilpailutoiminnasta valitsemalla haluamasi laji.

Tenniksessä Helsingin Smash Centerissä on käytössä yhteensä 12 sisäkenttää sekä 2 ulkokenttää. Espoon Olarin Tennishallin 3 kenttää tarjoavat kompaktit ja oivalliset tilat järjestää kilpailutoimintaa. Smash on yksi Suomen aktiivisimmista tenniskilpailujen järjestäjistä.

Padelissa Arena Center Myllypuron 8 sisäkenttää sekä Smash Centerin 2 sisäkenttää antavat mahdollisuuden järjestää suuriakin kilpailuja talvikaudella, kun taas Smash Centerin 4 ulkokenttää mahdollistaa kilpailuista nauttimisen ulkotiloissa.

Sulkapallossa käytössämme on Smash Centerissä 6 kenttää kilpailutoimintaan - järjestämme aktiivisesti sekä sisäisiä että kansallisia kilpailuja.

Pöytätenniksessä kilpailutoimintamme on vahvasti kehittyvää. Käytämme kilpailutoiminnassa hyödyksi Smash Centerissä myös muiden lajien tiloja.

Squashissa käytössämme on Smash Centerin 3 squashkenttää, jotka mahdollistavat sarjatoiminnan sekä viikonlopputurnausten järjestämisen.

Racketloniin Smash Center tarjoaa loistavat olosuhteet sekä kansallisiin että kansainvälisiin kilpailuihin. Racketlonin Finnish Open on perinteisesti järjestetty Smash Centerissä.