Tenniksen pelitapahtumat

Tenniksen pelitapahtumat ja Viiniturnaus aikuisille Smash Centerissä

Pelitapahtumat on tarkoitettu Smashin aikuisvalmennusryhmissä tasoilla 1-3 ja 4-5 harjoitteleville tai sen tasoisille pelaajille.

Aikuisten Pelitapahtumissa (aiemmin nimellä Tasoturnaus) pelataan kaksinpelejä tasolohkoissa aikapeleinä. Tarvittaessa käytetään sovellettuja palloja, sääntöjä ja kenttäkokoja pelaajien tason mukaan. Mukaan mahtuu 12-16 pelaajaa tapahtumasta riippuen, ja pelit pelataan tarvittaessa vaihtopeleinä (4 pelaajaa samanaikaisesti yhdellä kentällä). Kannattaa ilmoittautua hyvissä ajoin, koska tarvittaessa rajaamme tapahtuman pelaajamäärää useita päiviä ennen tapahtumaa.

Pelitapahtuma on hyvä mahdollisuus kokeilla matalan kynnyksen kilpailemista, ja pelaaja saa useita otteluita eri pelaajia vastaan, mikä on yksi tärkeä tekijä tenniksessä kehittymisessä. Sellaisena Pelitapahtuma palvelee suoraan aloittelevan tai vähän aikaa pelanneen pelaajan kehittymistä ja valmentautumista. Enemmän pelanneet taas saavat arvokasta pelikokemusta.

Suurin osa Pelitapahtumista on nykyisin virallisia kilpailuja, eli tulokset laitetaan Suomen Tennisliiton Tennisässä-kilpailujärjestelmään, ja ne tuottavat ranking-pisteitä. Esim. tasojen 1-2 Pelitapahtumia ei kuitenkaan laiteta Tennisässään. Niihin tapahtumiin, jotka laitetaan Tennisässään, myös ilmoittaudutaan keväästä 2024 alkaen Tennisässässä.

Aikuisten Pelitapahtumat Smash Centerissä keväällä 2024

Pelitapahtumien vetäjinä mm. Antti Solapuro, Janne Eerikäinen ja Iga Piotrowska. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautu tapahtumaan TennisClubissa klikkaamalla linkkiä tapahtuman kohdalla.

Viiniturnaus aikuisille Smash Centerissä keväällä 2024

Viiniturnaus on suunnattu jo jonkin verran tennistä pelanneille, Smashin aikuisvalmennuksen valmennuksessa tasoilla 3-5 pelaaville tai sen taitotason pelaajille. Pelitapahtumaan mahtuu mukaan 16 pelaajaa ja pelit pelataan vaihtuvin parein. Jokainen kerää omia pisteitään. Parhaat palkitaan laadukkailla viineillä. Osallistujien tasoista riippuen pelataan 1-2 erillistä turnausta. Kaikkien osallistujien kesken myös arvotaan 1-2 viinipulloa.

Osallistumisoikeus on vain täysi-ikäisillä pelaajilla. Tervetuloa mukaan!

Lisätiedot:
Lisätietoja pelitapahtumista aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä janne.eerikainen@smash.fi

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu tapahtumaan tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevaa suoraa tapahtumalinkkiä. Tapahtuma maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja on kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Peruutusehdot:
Osallistumisen tapahtumaan voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen janne.eerikainen@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat