Huoltajalla TennisClub-tili, junioria ei rekisteröity

Oheisen ohjeen avulla voit tehdä juniorille Tennisclub-tilin, jota hallinnoit oman tunnuksesi kautta.

1. Kirjaudu TennisClubiin omalla tunnuksellasi (www.tennisclub.fi/pelaaja). (Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden ”unohditko salasanasi” – toiminnolla)

2. Valitse vasemmasta palkista ”OMAT TIEDOT”

3. Valitse toiminto ”» Lisää uusi pelaaja tämän käyttäjätunnuksen alle (jos haluat esim. ilmoittaa lapsen/puolison valmennukseen) ”

4. Täytä pyydetyt tiedot junioripelaajasta ja paina ”Tallenna”

5. Valitse sivupalkista ”VAIHDA SEURA/PELAAJA”

6. Valitse ”Smash ry/ Sukunimi Etunimi” ja paina ”Tallenna”

7. Valitse sivupalkista ”VALMENNUS”

8. Valitse ”KAUSIHAKU”

9. Valitse lomake, minkä paikkakunnan, lajin ja tason valmennuspaikkaa haluat hakea

10. Täytä lomake huolellisesti. Muistathan tallentaa lomakkeen painamalla ”Lähetä”.

11. Saat lomakkeen täytöstä vahvistuksen sähköpostiisi. Löydät täyttämäsi lomakkeen tiedot Tennisclubista valitsemalla ”Valmennus –> Kausihaku” -> löydät omat hakemuksesi sivun alalaidassa. Voit tehdä muokkauksia tai poistaa hakemuksen lomakkeen sulkeutumiseen asti.

HUOM! Mikäli juniorin tiedoissa ei näy suoraan Smash, niin valitse pelaajaksi junior -> Valitse valikosta ”OMAT” ja sen jälkeen ”hae toisen seuran valmennukseen” -> valitse listasta Smash ry. Tällöin juniorin tietoihin liitetään Smash. Käytä ”VAIHDA SEURA/PELAAJA” toimintoa, ja vaihda näkymäksi Smash ry/ pelaajan nimi.

TEKNISISSÄ ONGELMISSA LIITTYEN TENNISCLUBIIN, OTA YHTEYTTÄ SMASH@SMASH.FI