Perhetennis 4-5v

Perhetenniksessä on mukana yksi 4–5 v. lapsi ja aikuinen. Kurssi on loistava ensiaskel tenniksen pariin ja sillä tutustutaan tennikseen lapsen ehdoilla. Mukana oleva aikuinen saa vinkkejä ja ohjeita, miten lapsen kanssa kannattaa pallotella ja mihin kiinnittää huomiota.

Aikuisen tukemana lapsi oppii vähän haasteellisempiakin liikuntataitoja ja opitut taidot voivat innostaa harjoittelemaan myös kotioloissa. Valmennuksesta vastaavat koulutetut valmentajat.

• Perhetenniksessä on yksi lapsi ja aikuinen.
  • Ryhmäkoko enintään 6 paria/ ohjaaja.
  • Kurssiaika on päivittäin ma-to klo 16–17
  • Kurssin kesto on yhteensä 4 tuntia.

Kurssit järjestetään sisällä Olarin Tennishallissa (Olarinniityntie 8, 02210 Espoo).

Kurssihinta: 86 eur/viikko/lapsi ja aikuinen*

*Kurssille ei ole sisar- tai muut alennukset voimassa.

Ajantasaisen paikkatilanteen näet tapahtumajärjestelmästä (kts. alta suorat ilmoittautumislinkit ko. kurssille).

Kurssiviikot:

Ota kurssille / leirille mukaan:

• tennismaila (tarvittaessa meiltä saa lainaksi)
  • juomapullo
  • mukavat vaatteet (ja tasapohjaiset sisäpelikengät toimivat kenkinä parhaiten)
  • kesäleirille säänmukaiset ulkoiluvaatteet
  • oma lukko pukuhuoneiden kaappeja varten (kaappeja rajoitetusti)

Tutustuttehan alta löytyviin Smash ry:n kurssi- ja leiriehtoihin ja huomioittehan, että kurssi ei sisällä vakuutusta. Ilmoittautumalla hyväksyt ehdot.

Lisätietoja kurssista:
Susanna Etumäki
Smash-Espoo U12 juniorivalmennusvastaava
susanna.etumaki@smash.fi
p. 040 - 5163 723

Smash ry:n kesä 2024 leiri- ja kurssiehdot, Tennis Espoo

ILMOITTAUTUMINEN SEKÄ MAKSU

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen ja kurssi/leirimaksun maksaminen tehdään Smashin tapahtumajärjestelmässä viimeistään 7 päivää ennen kurssin alkua. Ajankohdan jälkeen otamme lisää pelaajia mukaan maksimikapasiteetti huomioiden.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen sekä maksu on tullut perille. Smash ry pidättää oikeuden rajoittaa osallistujamäärää - osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistujille lähetetään tervetulotiedote sähköpostilla ennen kurssia/leiriä, jossa on tarkempia ohjeistuksia.

KURSSIN / LEIRIN PERUUTUSEHDOT

Smash ry pidättää oikeuden peruuttaa kurssi/leiri 5 päivää ennen kurssin alkua, mikäli osallistujien minimimäärä ei ylity.

TEAM SPORTIA -kokopäiväleirit & Yellow Boot Camp:

Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen smash-espoo@smash.fi.

Lapsen sairastuessa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen smash-espoo@smash.fi.

Lyhytkurssit (Perhetennis, Minitennis,Yellow kesätreenit)

Lapsen sairastuessa kurssimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen kurssin alkua.  Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen smash-espoo@smash.fi.

Leiri/kurssimaksut palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

HUOMIOITAVAA ERITYISTARPEISTA

Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

VAKUUTUS

Kurssin / leirin hinta ei sisällä vakuutusta.

MAKSAMINEN

Kurssi / leirimaksu maksetaan nettimaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tapahtumajärjestelmässä. Kurssi / leirimaksua ei voi maksaa paikan päällä.

SMASH RY:N JÄSENYYS

Voit halutessasi liittyä Smash ry:n jäseneksi. Alle 18-vuotiaiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 €. Lisätietoja jäsenyydestämme Jäsenyys-sivulla.

VALOKUVAUS

Jos pelaaja ei halua, että hänestä kurssin/ leirin aikana mahdollisesti otettuja kuvia käytetään Smash ry:n viestinnässä, asia pitää ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä lomakkeella tai kirjallisesti osoitteeseen smash-espoo@smash.fi.