Aikuisten vapaaharjoittelu

Kesällä 2024 sulkapallon vapaaharjoittelu järjestetään sekä tiistaisin, että torstaisin klo 18-20.

Vapaaharjoittelu järjestetään kahdella eri tasolla, vähemmän pelanneet, sekä enemmän pelanneet.

Vähemmän pelanneet on tarkoitettu kaikille uusille seuran ulkopuolelta tuleville pelaajille, sekä Smash ry:n valmennustasoille aloittelijat & vähemmän pelanneet. Enemmän pelanneiden vuorolle voi osallistua Smash ry:n valmennustasot enemmän pelanneet, neluriryhmä, kuntokilpa, sekä kilpajuniorit.

Pelaajat ilmoittautuvat omaa tasoa vastaavaan tapahtumaan omilla TennisClub tunnuksillaan ja maksavat osallistumisen ilmoittautumisen yhteydessä. Vapaaharjoitteluun saavat osallistua myös muiden seurojen pelaajat. Vapaaharjoittelu maksaa Smash ry:n jäsenille 5,5€/pelaaja, muille 9€/pelaaja. Tapahtumassa pelataan omilla aidoilla sulilla, joita saa tarvittaessa ostettua hallin asiakaspalvelusta. Tapahtumaan ilmoittautuminen on sitoutuva, ja osallistumismaksu palautetaan ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Vapaaharjoittelujen tarkoituksena on pelata pääsääntöisesti nelinpeliä vaihtuvilla pareilla ja vastustajilla, mutta kenttäkapasiteetin puitteissa myös kaksinpeli on vaihtoehto. Tapahtumaa ei ohjaa Smash ry:n valmentaja, vaan pelaajat pyörittävät pelejä omatoimisesti. Kysymyksissä ja ongelmatilanteissa voi olla yhteydessä Juliaan julia.vedenoja@smash.fi.