Filotennisleiri aikuisille Calahondassa 11.-17.11.2024

Calahondan filotennisleiri nro 4 järjestetään 11.-17.11.2024. Calahonda sijaitsee Espanjan aurinkorannikolla Fuengirolan ja Marbellan välissä, noin 30 minuutin ajomatkan päässä Malagasta. Leiri on suunnattu Smashin aikuisvalmennuksen tasoille 3-7. Paikkoja leirille on varattu 20. Pelaajia otetaan myös jonoon. Valmentajina filotennisleirillä toimivat Smashin valmennuspäällikkö Joni Wilenius ja filotenniksestä vastaava Juha Romppanen. Leiri sisältää ohjattua tennistä vähintään 15 tuntia ja filotennisseminaaria 5-6 tuntia. Lisäksi ohjelmaan kuuluu ohjattuja alkulämmittelyrutiineja ja palauttavia lihashuoltoharjoituksia sekä taktiikkaluento. Leirillä jää myös vapaa-aikaa. Filotennisleirin tarkempi päiväohjelma ilmoitetaan myöhemmin

Leirin tennisosuus pidetään Club del Sol -tennisklubin tenniskentillä ja filotennisseminaaria sporttiresortissa Finca Naundrupissa, joka sijaitsee tennisklubin vieressä. Majoittuminen täysihoidolla tapahtuu Finca Naundrupin huoneistoissa, 2-3 hengen huoneissa. Niitä on mahdollista saada myös yhden hengen huoneina.

Huom! Leirille hyväksytty osallistuja on itse velvollinen hankkimaan liput Helsinki-Malaga -reitille. Lentoliput toimiivat vahvistuksena sitovasta ilmoittautumisesta leirille. Mahdollisissa erityisjärjestelyissä tulee olla yhteydessä juha.romppanen@smash.fi.

Leirin viralliset lennot ovat Finnairilla, ja lentolipun pitää olla tyyppiä Economy Classic, joka sisältää mahdollisuuden nimenmuutokseen (eli korvaavan pelaajan saamiseen leirille). Määritellyille Finnairin lennoille järjestetään meno-paluu lentokenttäkuljetus Malagassa (sisältyy tennis- ja majoituspaketin hintaan).

Lisätietoa Club del Solista tästä.

Lisätietoa Finca Naundrupistä tästä.

Ks. kuvia syksyn 2023 leiriltä sivun alareunassa.

Filotennisleirin lennot:

Helsinki-Vantaa-Malaga, lennon kesto n. 4 t  45 min

Lentoyhtiö: Finnair

Meno: ma 11.11. AY 1671 Helsinki-Malaga 6:30-10.15

Paluu: su 17.11. AY 1672 Malaga-Helsinki 11:05-16.45

Nimenmuutoskulut ovat Finnairin Economy Classic-lipuissa 150€/hlö/lippu.

Economy Classic -lipun matkatavarakiintiöön kuulu ruumaan menevä matkalaukku, käsimatkatavara matkustamoon ja pieni laukku. Tarkemmat tiedot Finnairin omilta sivuilta.

Filotennis- ja majoituspaketin hinnat:

Täysihoito huoneistoissa 1-4 hengen huoneissa + tennis, filotennis, ohjattu fysiikkaharjoitus ja taktiikkaluento.

855€  Jaetussa standardihuoneistoissa 2-3 hengen huoneissa

1095€  Yhden hengen standardihuoneessa (jaetulla kylpyhuoneella)

899€  Kahden hengen standardihuoneessa penthousessa

1143€ Yhden hengen standardihuoneessa penthousessa

963€ Kahden hengen superior- tai grandehuoneessa penthousessa

1203€ Yhden hengen superior- tai grandehuoneessa penthousessa

Varausmaksu: 200€

Kaikki oikeudet leirin aikana tapahtuviin aikataulumuutoksiin ja ohjelmanmuutoksiin pidätetään. Mikäli matka peruuntuu jonkun osallistujan osalta, ja hänen tilalleen saadaan joku toinen, lentolippujen nimenmuutos- ja mahdollisista muista kuluista peruja maksaa puolet (75€) ja uusi osallistuja puolet (75€). Jokainen osallistuja on velvollinen hankkimaan nimenmuutosmahdollisuuden omaavat liput ja siirtämään ne tarvittaessa korvaavalle osallistujalle, mikäli sellainen löytyy. Järjestäjällä on oikeus muuttaa leirin tavoiteosallistujamäärää ja valita pelaajat tasaisten pelikentällisten muodostamiseksi

Suosittelemme, että osallistujalla on kattava matkavakuutus, joka korvaa myös matkan peruuntumisen sairastumisen tai tapaturman takia! Emme voi taata, että perujan tilalle löydetään mahdollisesta jonosta korvaava pelaaja. Kun matka on maksettu, matkanjärjestäjä ei palauta tennis- ja majoituspaketin hintaa osallistujalle.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen juha.romppanen@smash.fi

Otamme tällä hetkellä pelaajia jonoon (päiv. 30.11.2023).

Tunnelmia syksyn 2023 leiriltä