Squashin peruskurssit aikuisille

Squashin kolmen tunnin peruskurssit järjestetään kahtena päivänä viikonloppuisin Smash Centerissä. Kurssit sisältävät squashin lyöntitekniikoita ja pelaamisen taktiikkaa sekä liikkumisharjoitteita. Peruskurssimme sopivat myös jo jonkin aikaa pelanneille.

Valmentajana toimii squashin ammattivalmentajamme Tomi Niinimäki.

Osallistumismaksu on Smashin jäsenille 52€/hlö, muille 60€/hlö.

Tervetuloa mukaan!

Squashin peruskurssit keväällä 2024

Ilmoittaudu kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Lisätietoja ja tiedustelut squashkursseista:
Ari Ahokas ari.ahokas@smash.fi

Peruutusehdot:
Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat