Kausihaku 2024-2025

Haku tenniksen juniorivalmennukseen Olarin Tennishallilla kaudelle 2024 (15.8.2024-1.6.2025)

HAKU JA HAKUAIKATAULU:

• Valmennukseen haetaan TennisClub -järjestelmän valmennushakulomakkeella "Syksy 2024 -> Tennis, Juniorivalmennus, Espoo" (katso lopusta hakuohjeet).
  • Haku tiimeihin päättyy 31.7.2024, jonka jälkeen avataan jälkihakulomake TennisClubiin.
  • Pelaajan joka hakee valmennuksiin, niin on toimitettava välittömästi heti saatuaan koulun lukujärjestystiedot ja tiedotettava välittömästi mahdollisista poikkeuksista hakemuksessa mainittuihin tietoihin!
  • Alustavat ryhmäpaikat ovat nähtävillä TennisClubissa viimeistään 14.8.2024 klo 16 mennessä. Lähetämme myös sähköpostiviestin kun ryhmäajat ovat nähtävillä TennisClubissa. Pyrimme ilmoittamaan mahdollisimman pian pelaajalle, joka ei mahdu mukaan valmennuksiin.
  • Uusien pelaajien lopulliset paikat vahvistetaan vasta testikerran jälkeen.
  • Jos ei haluakaan pyrkiä valmennukseen, niin hakijan on poistettava jättämänsä hakemuksen TennisClubista 31.7.2024 mennessä.
  • Huomoi, että 31.7.2024 jälkeen pelaajan on otettava hänelle osoitetut hakemuksen kriteerit täyttävät paikat vastaan. Yläasteikäisten tulee huomioida koulujen koko vuoden periodit, jotta voi sitoutua koko kaudelle hakemiinsa harjoituksiin.

Ilmoittautumalla Smash ry:n valmennuksiin, hyväksyt valmennusehtomme! Lue ehdot tästä =>

VALMENNUSEHDOT KAUDELLA 2024-2025⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Teknisissä ongelmissa liittyen TennisClubiin, ota yhteyttä: smash@smash.fi

Klikkaa alta hakuohjeisiin ja hae sen mukaan, oletko jo mukana toiminnassamme vai vasta tulossa osaksi Smash-yhteisöä!