Smashin valmennustoiminta

Smash ry:n säännölliseen ryhmävalmennukseen voi osallistua tenniksessä, padelissa, sulkapallossa, pöytätenniksessä, squashissa ja racketlonissa.

Smashin valmennustoiminta jakautuu juniori- ja aikuisvalmennukseen sekä kilpavalmennukseen. Valmennusjärjestelmämme tavoitteena on tarjota kaikenikäisille ja -tasoisille mielekäs tapa harrastaa ja oppia mailapelejä mukavassa seurassa tarjoten samalla liikkumisen iloa, hyvää fyysistä oloa sekä elinikäistä oppimista.

Smashin ryhmävalmennukseen osallistuu vuosittain yhteensä noin 1500 pelaajaa Helsingissä ja Espoossa sekä sisarseurassamme Smash-Kotkassa.

Tavoitteenamme on tarjota korkealaatuista valmennusta koko peliuran ajan:

• Valmennuksessa huomioidaan pelaajan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet
  • Smashin tarjoama valmennustapahtuma noudattaa yhtenäistä linjaa ollen tehokas ja motivoiva kokemus
  • Jokaisen tunnin tavoitteena on luoda mahdollisuus oppimiseen ja onnistumiseen
  • Smashin harjoituksissa on hyvä tunnelma ja oppimisilmapiiri sekä sytyttävä toimintaympäristö

Smash on ansainnut Olympiakomitean Tähtiseura-ohjelman alaisen tenniksen laatuseuraohjelman lasten ja nuorten sekä aikuisten tähtimerkit toimintansa kehittämisestä vuonna 2020. Tähtiseura-ohjelman laatutekijät täyttävät seurat tunnistaa Tähtimerkistä - se on lupaus laadusta.

Klikkaa alta lisätietoihin ja tule mukaan!