Kuntosali

Tule tutustumaan Smash Centerin täysin uudistettuun kuntosaliin!

Smash Centerin toisessa kerroksessa sijaitseva kuntosali on remontoitu ja täysin uudistettu! Hyvinvarusteltu sali soveltuu erinomaisesti mailapelaajien oheisharjoitteluun. Salilla on laadukkaita mm. Gym80- ja Matrix-laitteita, kattava valikoima vapaita painoja ja pienvälineitä toiminnalliseen harjoitteluun sekä pallonheittoseinä.

Hinnasto:

Smashin jäsen

Muut

• Kertakäynti
4,50€5,50€
  • 1 kk
22 €26 €

Kuntosalin kertakäynti ja kuukausimaksu maksetaan Smash Centerin asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta saat myös avaimen salille.

Kuntosaliltamme saat myös kattavat personal training -palvelut:

Personal Trainer Minna Marjamäki

Personal Trainer Teppo Säkkinen

Salin aukioloajat asiakaspalvelun aukioloaikojen mukaan, ks. tästä.

Sali on varattu seuran kilpavalmennettaville seuraavina kellonaikoina, jolloin kuntosalia ei voi käyttää muut asiakkaat:

• tiistai klo 19.30 - 20.00

Kuntosalin ikäraja on 15v, nuoremmat ovat tervetulleita huoltajan tai valmentajan kanssa.

Kuntosalietikettiä noudattamalla kaikille mukavat treenit

Muistathan ottaa salilla ollessasi aina muut harjoittelijat huomioon.

Tutustu kuntosalimme ohjeistukseen ja etikettiin klikkaamalla alla olevaa pdf-tiedostoa. Näitä ohjeita noudattamalla takaamme kaikille mukavan ympäristön ja ilmapiirin harjoitella.

Lisätietoja ja palautteet

Lisätietoja kuntosalin käytöstä sähköpostilla asiakaspalvelustamme fite@finlandtennis.com

Palautteet, kehitysideat ja sopimusasiat kuntosaliin liittyen sähköpostilla Anne Avilalle anne.avila@finlandtennis.com.

Tervetuloa!