RED TIIMI MINITENNIS 5-9 V.

RED TIIMIIN haetaan ja tiimi harjoittelee MINITENNISKENTÄLLÄ. Harjoituspalloina käytetään softiksia ja punaisia, hitaita palloja, jotka ovat oppimisen kannalta ihanteellisimmat.

Hitaampiin palloihin on helpompi osua ja on enemmän aikaa keskittyä lyönteihin. Softis ja punaiset eivät myöskään pomppaa niin korkealle kuin kovemmat pallot, joten oikea perustekniikka on nuorempien lasten mahdollista oppia.

RED Tiimiessä maksimi pelaajamäärä/valmentaja on 6 pelaajaa.

RED Tiimiin otetaan 2018-2014 syntyneitä pelaajia.

Kausi 2022-2023 alkaa 14.8.2023 ja päättyy 31.5.2024.

RED TIIMIN ryhmätasot ja harjoitusmäärät/viikko kaudella 2023-2024 ovat seuraavat:

• RED Taso 2 (edistyneet) / Harjoituskerrat 2-3 x viikko
  • RED Taso 1 (perustaso) / Harjoituskerrat 2-3 x viikko
  • RED STARTTI 7-8 v. / Harjoituskerrrat 2 x viikko
  • RED STARTTI 5-6 v. / Harjoituskerrat 1-2 x viikko

Alustavat valmennusajat

• MA-TO KLO 18-19
  • PE KLO 15-16
  • MA-PE KLO 14-15

Huomioitavaa valmennuksesta

• Harjoitusten kesto 60 min.
  • Minimiharjoitusmäärä kouluikäisillä on kaksi harjoituskertaa/viikko.
  • Pelaajat sitoutuvat koko kauteen ja annettuihin harjoitusmääriin, mutta kausi koostuu neljästä laskutusjaksosta. Mikäli pelaaja haluaa keskeyttää valmennuksessa kesken kauden, niin irtisanoutuminen on tehtävä 28 päivää ennen seuraavan laskutusjakson alkamista.
  • Ryhmän tason määrittelee valmentajatiimi sekä mm. 3 minuutin pallottelutestitulos, harjoituskerrat, ikä.
  • Aloittelevat pelaajat lähtevät Startti-tasolta. Uusien, mutta jo aiemmin pelanneiden oikea tasoryhmä selviää kokeilukerran jälkeen.
  • Tiimin pelaajia kannustetaan osallistumaan seuran sisäisiin pelitapahtumiin ja muihin minitennispelitapahtumiin sekä kilpailuihin.
  • Valmentajatiimi suosittelee Tiimin pelaajille sopivia pelitapahtumia ja kilpailuja. Seuran sisäiset pelitapahtumat ovat RED tiimissä harjoitteleville ilmaisia.
  • Innokkaimpia RED Tiimin pelaajia kutsutaan syys- ja kevätkaudella Red Tiimin kotihallileiripäiviin.
  • Kesäleiriharjoittelua suositellaan kaikille Tiimin pelaajille.
  • Red Tiimi paita jaetaan kaikille pelaajille, jota pidetään päällä tapahtumissa ja kilpailuissa.

RED TIIMI - Valmennushinnasto 2023-2024*

MA-PE KLO 14-15:

• 1 tunti viikossa: 15 eur/tunti
  • 2 tai useampi tunti viikossa: 14 eur/tunti

MA-PE klo 15-:

• 1 tunti viikossa = 19 eur/tunti
  • 2 tuntia viikossa = 17 eur/tunti
  • 3 tuntia viikossa = 16 eur/tunti

Syyskaudella on keskimäärin 19 harjoitusviikkoa ja kevätkaudella 20-21 harjoitusviikkoa.

RED TIIMI - Tapahtumahinnasto 2023-2024*

Sisäiset minitenniskilpailut veloituksetta (0 eur)

Kotihallileiri 3 h: 30 eur

Alennukset kesäleireistä 2024: 20 % (joilla vähintään 2 harjoituskertaa viikossa kaudella 2023-2024)

3 kertaa viikossa harjoitteleville on lisäksi valomaksuetu Olarin Tennishalliin.

SISARUSALENNUS

Mikäli samasta perheestä kausivalmennukseen osallistuu useampi kuin yksi juniori, on perhe oikeutettu sisarusalennukseen. Sisaralennus on kautta lajirajojen (eli jos pelaa padelia yksi sisarus ja toinen tennistä niin vähemmän maksava saa sisaralen).

Sisarusalennukseen oikeutetuissa perheissä eniten maksava valmennettava maksaa täyden valmennusmaksun, seuraavat sisarukset saavat valmennusmaksuista -10%

Sisaralennus ei ole voimassa sisäisissä kisoissa eikä kotihallileireillä.

*Smash ry pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin!

Haku valmennukseen

Valmennukseen haetaan ja pelaajavalinnoissa huomioidaan taitotason ja urheilullisuuden lisäksi mm. pelaajan oma innokkuus, halu harjoitella ja pelata. Lisäksi arvostetaan pelaajan valmiutta pariharjoitteluun ja omatoimiseen tekemiseen. Kaikki uudet pelaajat hyväksytään ryhmään vasta kokeilukerran jälkeen.

*** HAKU KAUDELLE 2023-2024 ON PÄÄTTYNYT ***

Lisätietoja RED Tiimistä:

Susanna Etumäki
U12 valmennusvastaava (RED/ORANGE TIIMIT)
p. 040-516 3723
susanna.etumaki@smash.fi