Padelvalmennus lapsille ja nuorille Smash Centerissä ja Arena Center Myllypurossa 12.8.2024 - 1.6.2025

Smash tarjoaa kaikenikäisille sekä -tasoisille lapsille ja nuorille liikunta- ja harrastusmahdollisuuden ohjatun ja säännöllisen padelvalmennuksen parissa. Pienryhmissä harjoitellaan pääsääntöisesti 4 hengen ryhmissä ja yksi harjoituskerta kestää yhden tunnin. Harjoituksia järjestetään ma-to klo 15-20 välillä Arena Center Myllypurossa ja Smash Centerissä. Valmennusta voi lisäksi täydentää yksityisopetuksella.

Padelin valmennuskokonaisuus kausi 2024-2025

Padelin juniorivalmennus jakaantuu ikä- ja tasoryhmiin, joissa harjoitellaan monipuolisesti padelin tekniikkaa sekä taktiikkaa asiantuntevan valmentajan opastuksessa. Pyrimme jakamaan pelaajat sopivan tasoisiin ryhmiin ilmoittautumisten perusteella, jotta voimme räätälöidä harjoituksia mahdollisimman hyvin pelaajien pelitasoon soveltuviksi. Ryhmiin sitoudutaan koko kaudeksi ja valmentaja sekä ryhmä säilyvät samana koko valmennuskauden ajan, mikäli muutoksia ei tarvitse tehdä aikataulujen tai pelitason muutosten vuoksi. Valmentajina toimivat ammattitaitoiset valmentajamme. Valmennusvastaavana toimii Fiija Ketonen.

Tavoitteenamme on, että mahdollisimman moni seuran valmennuksessa käyvä innostuisi pelaamisesta ellei jopa kilpailemisesta ja löytäisi esimerkiksi padelista oman lajinsa, jossa haluaisi kehittyä ja johon kiinnittyä. Kannustamme jokaista lasta kehittämään omia liikunnallisia ja sosiaalisia taitojaan sekä ohjaamme toimimaan ryhmässä, jossa kaikki viihtyvät ja johon kokevat kuuluvansa.

Junioreiden ikäryhmät

• 6–9-vuotiaat
  • 10–13-vuotiaat
  • 14+ vuotiaat

Junioreiden tasoryhmät

• Aloittelija - Aloittelijaryhmät on tarkoitettu junioreille joilla ei ole aiempaa kokemusta padelista tai vasta muutamia kokeilukertoja takana. Ryhmä on suunniteltu junioreille, jotka haluavat harrastaa padelia ohjatusti 1-2 kertaa viikossa. Aloittelijoiden ryhmässä keskitytään padelin perustaitojen treenaamiseen, unohtamatta pelaamista ja hauskanpitoa.
  • Harraste - Harrasteryhmät on tarkoitettu junioreille, jotka haluavat harrastaa padelia ohjatusti 1-2 kertaa viikossa. Harrasteryhmissä keskiössä ovat ensisijaisesti padelin perustaidot, pelaaminen ja hauskanpito, mutta myös pelin teknisiin ja taktisiin asioihin tutustutaan.
  • Aktiivi - Aktiiviryhmät on tarkoitettu junioreille, jotka haluavat treenata padelia ohjatusti 2-3 kertaa viikossa. Juniori on motivoitunut kehittymään ja teknisesti juniori osaa jo melko hyvin käyttää padelin eri lyöntejä sekä pystyy hyödyntämään osaamistaan pelitilanteissa. Ryhmän harjoittelu tähtää kehitykseen sekä tähtäin on tulevaisuudessa kilparyhmässä.
  • Kilpa - Kilparyhmät on tarkoitettu junioreille, jotka haluavat treenata padelia ohjatusti 2-3 kertaa viikossa. Juniori on motivoitunut kehittymään ja haluaa treenata ja pelata säännöllisesti. Lyöntitekniikka on jo riittävällä tasolla ja juniori pystyy tuomaan taitonsa pelitilanteisiin. Ryhmän pelaajat haluavat myös kilpailla padelin parissa.

Harjoitusajat

Juniorivalmennuksen harjoituksia järjestetään seuraavien aikavälien sisällä:

MA-TO KLO 15.00 – 20.00

Yksi harjoituskerta kestää 1h - 1,5h.

Kokoamme ryhmät ilmoittautumisten perusteella.

Hinnasto (hinnat per henkilö)

• 1 tunti viikossa, neljän hengen ryhmässä, 19,00 €/h
  • 2 tuntia viikossa, neljän hengen ryhmässä, 17,00 €/h
  • 3 tuntia viikossa, neljän hengen ryhmässä, 16,00 €/h

Valmennuksen tuntihinta sisältää:

• Kenttämaksun
  • Valmennuksen
  • Seurapaidan
  • Valmennuksessa käytettävät välineet
  • Oikeuden osallistua Smashin sisäisiin tapahtumiin

Smash ry pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin.

Lisätietoja padelvalmennuksesta, -kursseista ja yksityisvalmennuksesta:

Fiija Ketonen, padelin valmennusvastaava

fiija.ketonen@smash.fi tai padel@smash.fi

Haku valmennusryhmiin TennisClub-jäsenpalvelussa

Haku valmennuskaudelle 2024-2025 alkaa 26.4.2023 ja haku päättyy 22.7.2023.

Klikkaa alta hakuohjeisiin sen mukaan, oletko jo mukana toiminnassamme vai vasta tulossa osaksi Smash-yhteisöä!

Lue myös valmennusehdot.