Pöytätennisvalmennus aikuisille Smash Centerissä 12.8.2024 - 1.6.2025

Tervetuloa pingiksen aikuisvalmennusryhmiin! Järjestämme aikuisten valmennusta yhteensä viitenä päivänä viikossa.

Valmennuksessa harjoitellaan pöytätennistä monipuolisesti ja opimme mm. mailan- ja pallonhallintataitoja, lyöntitekniikoita sekä pelin sääntöjä ja taktisia hienouksia.

Valmennuksessa myös opetellaan lajikulttuuriin liittyviä asioita, pöytien ja verkkojen asentamista sekä tuomarointia.

Tervetuloa mukaan toimintaamme! Kaudella 2023-2024 mukana oli viikoittain yli 40 innokasta pelaajaa ja toimintamme on vahvassa kasvussa! Olimme vuoden 2023 lopussa pöytätennisliiton 9. suurin seura lisensseissä mitattuna.

Jesse Kiljunen

Toimintamme on avoin kaikentasoisille pelaajille - aikuisryhmämme on jaettu neljään tasoon (kts. yllä oleva pelaajapolku), jotta jokaiselle löytyy sopivan tasoisia harjoituskumppaneita ja jotta voimme räätälöidä harjoitteita yksilöllisemmin pelaajien tason mukaisesti. Ryhmien koko maksimissaan 10 pelaajaa per ryhmä. Meillä on pelaajia lajin vasta-alkajista aina kansalliselle huipulle asti - meiltä löydät sopivia treenikavereita!

Kannustamme valmennukseen pelaajia osallistumaan sisäisiin pelitapahtumiimme, kursseihimme sekä kilpailutoimintaan Aikuisissa olemme useamman joukkueen osalta mukana Suomen Pöytätennisliiton (SPTL) sarjoissa. Löydät lisää tietoa kilpailutoiminnasta täältä ja tapahtumatoiminnasta täältä.

Kilpailevat pelaajat harjoittelevat joissain harjoituksissa yhdessä kilpaa pelaavien junioreiden kanssa.

Ilmoittautuessa pyydämme määrittelemään pelitason - Pelitason arvioinnin kautta pystymme tarjoamaan mahdollisimman sopivan tasoista ryhmää. Mikäli mietit omaa pelitasoasi, tai onko meillä sopivan tasoista pelaajaa -> Smashin harjoituksissa on pelaajia aloittelijoista aina kansalliseen Top 20 rankingin omaaviin pelaajiin asti!

Valmentajana toimii kokenut pöytätenniksen ammattivalmentaja Alexander Dyroff. Pääasiallinen valmennus- ja tiedotuskielemme on suomi, mutta Alexander pystyy valmentamaan yhteensä kuudella kielellä: suomi, saksa, englanti, ruotsi,ranska,venäjä.

Aikuisten pingisvalmennus järjestetään Smash Centerin sulkapallokentällä 1, jossa meillä on käytössä 4-5 pöytää.
Tarvittaessa otamme käyttöön myös hallin muita tiloja valmennusta varten.

Aikuisten valmennusryhmät kaudella 2024 - 2025

Yksi aikuisten harjoituskerta kestää 1,5h.

Aikuisten harjoitusryhmiä perustetaan seuraaville aikaväleille kysynnän mukaisesti.

• Maanantai 17.45 - 21.30
  • Keskiviikkona 17.45 - 21.30
  • Torstaina 18.00 - 21.30
  • Perjantaina 17.00 - 19.30
  • Lauantaina 13.30  - 16.00

Harjoituksia voi olla myös muina aikoina. Ryhmien harjoitusajat määritellään ilmoittautumisten sekä pelaajien tasojen mukaisesti. Maksimi pelaajamäärä per ryhmä on 10 pelaajaa.

Hinnasto:

• 1 kerta / 1,5h/vko: 10,50 €/h (=15,75€/kerta)
  • 2 kertaa / 3,0h/vko: 9,00€/h (=13,50€/kerta)
  • 3 kertaa / 4,5h/vko: 8,00 €/h (=12,00€/kerta)

Syyskaudella on harjoituspäivästä riippuen 18-19 harjoitusviikkoa, keväällä n.22 harjoitusviikkoa.

Kilpapelaajien edut:

Smashia sarjatoiminnassa kaudella 2023-2024 tai 2024-2025 vähintään 6:ssa ottelussa edustaneet pelaajat saavat:

• valmennusmaksuista 15% alennuksen
  • sarjapaita-edun (sarjapaita erikoishintaan nimipainatuksella)

Lisätietoa Smashin pingistoiminnasta antaa vastuuvalmentaja Ari Ahokas p. 040-5037460, ari.ahokas@smash.fi.

Haku valmennusryhmiin TennisClub-jäsenpalvelussa

Haku valmennuskaudelle 2024-2025 alkaa 26.4.2023 ja haku päättyy 22.7.2023.

Klikkaa alta hakuohjeisiin sen mukaan, oletko jo mukana toiminnassamme vai vasta tulossa osaksi Smash-yhteisöä!