Pöytätenniksen juniorikurssit 10-15-vuotiaille

Lapsille ja nuorille suunnatut neljän tunnin pingiksen peruskurssit sisältävät pöytätenniksen lyöntitekniikoita ja pelaamisen taktiikkaa sekä muita pelinomaisia harjoitteita. Aiempaa pelikokemusta tai omaa mailaa ei tarvita.

Peruskurssit järjestetään viikonloppuisin Smash Centerissä lauantaina klo 11.30-13.30, ja sunnuntaina klo 10.30-12.20.

Osallistumismaksu Smashin jäsenille on 51€/hlö, muille 60€/hlö.

Pingiksen juniorikurssit keväällä 2024

​Ilmoittaudu kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Lisätietoja ja tiedustelut kursseista Ari Ahokas ari.ahokas@smash.fi

Peruutusehdot:
Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen ari.ahokas@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat