Tenniksen alkeis- ja kertauskurssit

Alkeiskurssin avulla pääset tenniksen parissa alkuun ja opit oikean lyöntitekniikan perusteet asiantuntevassa ohjauksessa. Kurssin tavoitteena on perehdyttää tenniksen perusteisiin ja antaa eväät omatoimiselle pelaamiselle. Kurssille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa pelikokemusta. Alkeiskurssit on tarkoitettu aikuisille ja lähinnä aloittelijoille.

Alkeiskurssimme jälkeen voit tarvittaessa tulla vielä jossain vaiheessa Kertaus perusteisiin -kurssillemme.

Maila on mahdollista saada lainaksi kurssin ajaksi.

Alkeiskurssit järjestetään Smash Centerissä lauantaisin ja sunnuntaisin. Kurssi pitää sisällään yhteensä kuusi tuntia ohjattua tennisopetusta. Kertauskurssit järjestetään lauantaisin, ja ne ovat kolmetuntisia.

Alkeiskurssin osallistumismaksu on 155 € / hlö ja 132 € / hlö Smash ry:n jäsenille.

Kertaus perusteisiin -kurssin osallistumismaksu on 112 € / hlö ja 96 € / hlö Smash ry:n jäsenille.

Alkeiskurssille mahtuu 12 henkilöä (6 henkilöä / kenttä). Opetuksesta vastaavat pääsääntöisesti valmentajat Satu Sarelainen ja Mika Myllyneva. Kertaus perusteisiin -kurssi on 4 hengen kurssi. Opetuksesta vastaa pääsääntöisesti Satu Sarelainen.

Lisätietoja tenniksen alkeiskursseista tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajalta Janne Eerikäiseltä sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi.

Tenniksen alkeiskurssit Smash Centerissä keväällä 2024

Tenniksen kertaus perusteisiin -kurssi Smash Centerissä keväällä 2024

Ilmoittaudu kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Jäsenhinnan saa, jos on Smash ry:n jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Peruutusehdot:
Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen janne.eerikainen@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat