Tennisvalmennus junioreille kaudella 2023-2024, Helsinki

Tennisvalmennus lapsille ja nuorille Smash Centerissä 14.8.2023-2.6.2024

Smash-Helsingin tenniksen juniorivalmennus jakaantuu ikä- ja tasoryhmiin, joissa harjoitellaan monipuolisesti tenniksen tekniikkaa sekä taktiikkaa asiantuntevan valmentajan opastuksessa.

Valmentaja sekä ryhmä säilyvät samana koko valmennuskauden ajan, mikäli muutoksia ei tarvitse tehdä aikataulujen tai pelitason muutosten vuoksi.

Alla tenniksen juniorivalmennuksen vaihtoehdot Helsingissä. Klikkaamalla otsikkoa löydät lisätietoja kustakin osiosta sekä hakulinkin valmennukseen.

Lasten Tennismaailma 3-12 v.

Lasten Tennismaailma kattaa kuusi erilaista tasoa harrastaa ja kehittää tennistaitoja. Toiminnan ydin on lapsilähtöisyys, jossa opitaan perusliikunta- ja lajitaitoja sekä tunnetaan liikunnan iloa toimintakeskeisessä ja virikkeellisessä ympäristössä.Harjoitukset ovat monipuolisia ja ne hyödyntävät kansainvälistä lasten tenniksen toimintamallia.

• Perhetennis 3-5 v. (1-2 h/vko)
  • Minitennis Startti 5-8v. 1-2h/vko
  • Minitennis Jatko 5-8v. 1-2h/vko
  • Minitennis Kilpa 6-9v. 2-3x1,5h/vko
  • Miditennis Harraste 7-10v. 1-3h/vko
  • Esikilpa 7-12v. alk. 4,5-10h/vko

Harrastevalmennus 11-19 v.

Harrastevalmennuksessa voi jatkaa tennisharrastusta Lasten Tennismaailman jälkeen tai aloittaa lajin opettelun alkeista. Harrastevalmennukseen voivat ottaa osaa kaiken tasoiset. Pelaajia kannustetaan nauttimaan lajista ja liikunnan riemusta sekä osallistumaan myös kisoihin.

Kilpavalmennus 12-19 v.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Lasten Tennismaailman jälkeen kilpavalmennus tarjoaa polun pelaajille, jotka haluavat harjoitella tavoitteellisesti useamman tunnin viikossa ja osallistua säännöllisesti kansallisiin kisoihin sekä tavoitella aina kansainvälisiä kilpakenttiä.

Haku valmennusryhmiin TennisClub-jäsenpalvelussa

Haku valmennuksiin alkaa 19.4.2023 ja haku päättyy 1.8.2023.

Klikkaa alta hakuohjeisiin sen mukaan, oletko jo mukana toiminnassamme vai vasta tulossa osaksi Smash-yhteisöä!

Lue myös valmennusehdot.