Padelvalmennus aikuisille Smash Centerissä ja Arena Center Myllypurossa 12.8.2024-1.6.2025

Järjestämme ohjattuja ja säännöllisiä padelharjoituksia aikuisille pienryhmissä. Ryhmävalmennuksessa harjoitellaan pääsääntöisesti 4 hengen ryhmissä ja yksi harjoituskerta kestää 1,5 tuntia. Harjoituksia järjestetään aamu-, päivä- ja ilta-aikoihin Arena Center Myllypurossa ja Smash Centerissä. Valmennusta voi lisäksi täydentää yksityisopetuksella.

Padelin valmennuskokonaisuus kausi 2024-2025

Valmennusryhmät kootaan pelaajien tason mukaisesti, joissa harjoitellaan monipuolisesti padelin tekniikkaa sekä taktiikkaa asiantuntevan valmentajan opastuksessa. Pelaajia on mukana aloittelijoista kilpaileviin pelaajiin. Pelaajien tasot jaotellaan välille 1-7. Ryhmiin sitoudutaan koko kaudeksi ja valmentaja sekä ryhmä säilyvät samana koko valmennuskauden ajan, mikäli muutoksia ei tarvitse tehdä aikataulujen tai pelitason muutosten vuoksi.

Smashin ryhmävalmennuksen valmentajatiimi koostuu koulutetuista padelvalmentajista. Valmennusvastaavana toimii Fiija Ketonen.

Aikuisvalmennuksen tasoryhmät 1-7

• Taso 1: Alkeistaso - aloittelija, joka on juuri tullut lajin pariin ja pelikertoja ei ole tai on vasta muutama takana. On ehkä käynyt alkeis- tai peruskurssin. Peruslyöntejä ja takalasin käyttöä hiotaan parhaillaan.
  • Taso 2: Alempi harrastajataso - pelaaja osaa padelin perustason, kuten sijoittumisen kentällä, peruslyönnit ennen ja jälkeen lasin, volleyt, nostolyönnin eli lobin.
  • Taso 3: Ylempi harrastajataso - pelaaja hallitsee (tason 2 kuvattujen lyöntien) lisäksi ylälyönnit (bandeja/vibora), tunnistaa milloin päästää pallon lasiin ja milloin pitää hyökätä tai puolustaa.
  • Taso 4: Aktiivipelaaja - tuntee ja hallitsee padelin eri lyönnit. Lisäksi pelaaja osaa tunnistaa miten pallo pomppaa kulmasta. Pystyy pitämään pallon hyvin elossa ja tarvittaessa muuttamaan lyönnin korkeutta sekä kulmaa. Pelaaja osaa puolustaa takalasin jälkeen vaikeampiakin palloja, osaa liikkua kentällä ja lukea peliä sekä ymmärtää pelin taktiikkaa. (D-luokka)
  • Taso 5: Aktiivipelaaja/kilpapelaaja - osaa monipuoliset lyöntitekniikat ja pystyy pitämään pallon pelissä haastavissakin tilanteissa. Osaa soveltaa tekniikkaa ja taktiikkaa tilanteen, parin ja vastustajan mukaan. (C-Luokka)
  • Taso 6: Kilpapelaaja (B-Luokka)
  • Taso 7: Kilpapelaaja (A-Luokka)

Käytössämme on korvaustuntijärjestelmä, jolla voit korvata kätevästi poissaolojasi tunneilta muissa samantasoisissa ryhmissä.

Harjoitusajat

Aikuisvalmennuksen harjoituksia järjestetään seuraavien aikavälien sisällä:

Ma-pe klo 7.00 – 9.00 (aamuharjoitukset)

Ma-pe klo 9.00 – 12.00 (aamupäiväharjoitukset)

Ma-pe klo 12.00 – 16.00 (iltapäiväharjoitukset)

Ma-to klo 16.00 – 22.00 (iltaharjoitukset)

Su klo 17.00 – 21.00

Hinnasto (hinnat per henkilö)

Aamu-/päiväharjoitus klo 7–16:

• 1,5 tuntia viikossa, neljän hengen ryhmässä, 20,00 €/h
  • 3 tuntia viikossa, neljän hengen ryhmässä, 19,00 €/h

Iltaharjoitus ja sunnuntai:

• 1,5 tuntia viikossa, neljän hengen ryhmässä, 24,00 €/h
  • 3 tuntia viikossa, neljän hengen ryhmässä, 22,50 €/h

Aikuiskilpavalmennuksen hinnasto:

• 1 valmentaja, 1 kenttä 19,00€/h
  • 2 valmentajaa, 2 kenttää 19,00€/h
  • 1 valmentaja, 2 kenttää 17,00€/h

Huom. Kilpavalmennuksen hinnasto pätee ainoastaan pelaajille, jotka täyttävät alennukseen oikeuttavat kriteerit. Kriteerit löytyvät valmennusehdoistamme.

Valmennuksen tuntihinta sisältää:

• Kenttämaksun
  • Valmennuksen
  • Valmennuksessa käytettävät välineet
  • Korvausjärjestelmän käytön
  • Oikeuden osallistua Smashin sisäisiin tapahtumiin

Smash ry pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin.

Lisätietoja padelvalmennuksesta, -kursseista ja yksityisvalmennuksesta:

Fiija Ketonen, padelin valmennusvastaava

fiija.ketonen@smash.fi tai padel@smash.fi

Haku valmennusryhmiin TennisClub-jäsenpalvelussa

Haku valmennuskaudelle 2024-2025 alkaa 26.4.2023 ja haku päättyy 22.7.2023.

Klikkaa alta hakuohjeisiin sen mukaan, oletko jo mukana toiminnassamme vai vasta tulossa osaksi Smash-yhteisöä!

Lue myös valmennusehdot.