Junioreiden sisäiset kilpailut

Maksuton matalankynnyksen kilpailutapahtuma kaikille Smashin juniorivalmennukseen osallistuville kotihallilla!

Kaksinpeliturnaus on avoin kaikille seuran alle 15-vuotiaille (2008 syntyneet ja sitä nuoremmat) kilpa- ja harrastepelaajille. Turnaus pelataan aidoilla sulilla, jotka järjestäjät antavat pelaajille ennen ottelun alkua. Jokaiselle pelaajalle tulee turnauksen aikana ainakin kolme ottelua. Osallistujat pyritään jakamaan mahdollisimman tasaisiin lohkoihin iän ja pelikokemuksen pohjalta.

Toivomme mahdollisimman monen vanhemman osallistuvan turnauksen avustamiseen pisteiden näyttäjinä ja tsemppareina. Tapahtuma on erinomainen kaikille kilpailemisesta kiinnostuneille pelaajille, eikä aiempaa kilpailukokemusta tarvita. Tapahtumassa opetellaan kilpailuissa toimimista tutussa ympäristössä oman seuran pelaajien kesken. Osallistuminen on maksutonta kaikille juniorivalmennuksessa mukana oleville.

Seuraavat tapahtumat:

6.4.2024 Junioreiden sisäinen turnaus