TennisClub-tili, mutta toisessa seurassa

Oheisen ohjeen avulla voit hakea paikkaa Smashin ryhmävalmennuksessa, vaikka et ole ollut aiemmin mukana toiminnassamme.

1. Kirjaudu TennisClubiin omalla tunnuksellasi (www.tennisclub.fi/pelaaja). (Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden ”unohditko salasanasi” – toiminnolla)

2. Valitse vasemmasta palkista ”OMAT TIEDOT”

3. Valitse toiminto ”hae toisen seuran valmennukseen”

4. Valitse ”Smash ry” -> Saat kuittauksen että [” Kiitos! Voit nyt käyttää päävalikon "Vaihda seura/pelaaja" toimintoa käyttääksesi toisen seuran toimintoja.”]

5. Valitse sivupalkista ”VAIHDA SEURA/PELAAJA”

6. Valitse ”Smash ry/ Sukunimi Etunimi” ja paina ”Tallenna”

7. Valitse sivupalkista ”VALMENNUS”

8. Valitse ”KAUSIHAKU”

9. Valitse lomake, minkä paikkakunnan, lajin ja tason valmennuspaikkaa haluat hakea.

10. Täytä lomake huolellisesti. Muistathan tallentaa lomakkeen painamalla ”Lähetä”.

11. Saat lomakkeen täytöstä vahvistuksen sähköpostiisi. Löydät täyttämäsi lomakkeen tiedot Tennisclubista valitsemalla ”Valmennus -> Kausihaku” -> löydät omat hakemuksesi sivun alalaidassa. Voit tehdä muokkauksia tai poistaa hakemuksen lomakkeen sulkeutumiseen asti.

TEKNISISSÄ ONGELMISSA LIITTYEN TENNISCLUBIIN, OTA YHTEYTTÄ SMASH@SMASH.FI