Padelin yksityistunnit

Tarjoamme asiantuntevaa sekä monipuolista padelvalmennusta kaiken ikäisille ja tasoisille pelaajille aloittelijoista kilpapelaajiin. Yksityistunti on erinomainen tapa viedä pelitaitojasi uudelle tasolle. Harjoituksissa keskitytään yksilöidysti juuri sinulle tai ryhmällesi olennaisiin osa-alueisiin.

Padelin yksityistunnit ryhmille

Tilaa meiltä yksittäinen padelin valmennustunti. Hinta sisältää koko paketin: valmentajan, välineet sekä kenttämaksut. Ohjaajana toimii Smashin koulutettu valmentaja.

Hinnasto (1-4 pelaajaa)

• Arkisin klo 6-16    80€/h
  • Arkisin klo 16-22  100€/h
  • Viikonloppuisin    100€/h

Valmennuksen tuntihinta sisältää:

• Kenttämaksun
  • Valmennuksen
  • Valmennuksessa käytettävät välineet/lainamailat

Smash ry pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin.

Tiedustelut ja varaukset: padel@smash.fi tai fiija.ketonen@smash.fi

Padelin yksityistunteja antavat valmentajat

Smashin valmentajatiimi koostuu padelvalmentajista. Alla olevat valmentajat antavat yksityistunteja omien yritystensä kautta - voit olla yhteydessä heihin suoraan.

Fiija Ketonen

Padelin valmennusvastaava

Padelin aikuis- ja juniorivalmennus, kurssit ja tapahtumat

fiija.ketonen@smash.fi

Valmentajakoulutus: Padelliiton seuravalmentajakoulutus

Fiija aloitti padelin valmentamisen vuonna 2020. Hän on myös kilpapelaaja ja aloitti itse kilpailemisen 2019. Nykyään hän pelaa Finnish Padel Touria ja on mukana maajoukkueringissä. Saavutuksina on yhdet EM-kisat ja SM-kisoissa sekanelinpelin hopeaa sekä naisissa sija 5.

Siviilikoulutus: Bio- ja elintarviketekniikan insinööri

Venla Karjula

Padelin aikuisvalmennus ja kurssit

venlaleiri@gmail.com

Valmentajakoulutus: Padelliiton seuravalmentajakoulutus

Siviilikoulutus: liikuntaneuvoja, erityisluokanopettaja, käsityön aineenopettaja

Johanna Leppänen

Padelin aikuis- ja juniorivalmennus sekä kurssit

johanski@live.com

Koulutus: Padelliiton seuravalmentajakoulutus

Harri Mattila

Padelin aikuis- ja juniorivalmennus

hmattila900@gmail.com
info@kehityspallo.fi

Valmentajakoulutus: Padelliiton seuravalmentajakoulutus, Sulkapallovalmentajatutkinto taso 3, sekä Sulkapalloliiton Talenttivalmentaja -tutkinto (Fast Track Coaches Education)

Harrilla on yli 20-vuoden kokemus sulkapallovalmennuksesta, ja muita urheiluun liittyviä koulutuksia, esimerkiksi psyykkisestä valmennuksesta.

Siviilikoulutus: insinööri