Padelklinikat

Suositut padelin teemaklinikat - ilmoittaudu mukaan ja syvennä osaamistasi padelkentällä!

Padelklinikat on tarkoitettu jo jonkin verran padelia aikaisemmin pelanneille. Osallistujan pitää pystyä pallottelemaan sujuvasti sekä pelaamaan pisteistä. Padelklinikoilla harjoitellaan kunkin klinikan teeman mukaisesti 1,5 tuntia valmentajan johdolla. Mukaan mahtuu 4 ensiksi ilmoittautunutta. Padelklinikat järjestetään Arena Center Myllypurossa.

Osallistumismaksu 36€/hlö Smashin jäsenille, 42€/hlö muille.

Ilmoittaudu klinikalle tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla alla olevia klinikoiden suoria linkkejä. Tapahtuma maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka tapahtumassa vahvistuu. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Padelklinikat Arena Center Myllypurossa keväällä 2024

21.01.2024Padelklinikka - lentolyönnit ja verkkopeli
18.02.2024Padelklinikka - hyökkäys- ja puolustus, sijoittuminen ja yhteistyö parin kanssa
03.03.2024Padelklinikka - chiquita ja lobbi
14.04.2024Padelklinikka - smash & kicksmash
19.05.2024Padelklinikka - kulmapuolustus (yhden ja kahden lasin lyönnit)

Peruutusehdot:

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja: padel@smash.fi

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat