Kuntosali

Smash Centerin täysin uudistettu kuntosali on avattu - tule tutustumaan!

Smash Centerin toisessa kerroksessa sijaitseva kuntosali on remontoitu ja täysin uudistettu! Hyvinvarusteltu sali soveltuu erinomaisesti mailapelaajien oheisharjoitteluun. Salilla on laadukkaita mm. Gym80- ja Matrix-laitteita, kattava valikoima vapaita painoja ja pienvälineitä toiminnalliseen harjoitteluun sekä pallonheittoseinä.

Hinnasto:

Smashin jäsenMuut
  • Kertakäynti
4,50€5,50€
  • 1 kk
22 €26 €

Kuntosalin kertakäynti ja kuukausimaksu maksetaan Smash Centerin asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta saat myös avaimen salille.

Kuntosaliltamme saat myös kattavat personal training -palvelut:

Personal Trainer Minna Marjamäki

Personal Trainer Teppo Säkkinen

Salin aukioloajat asiakaspalvelun aukioloaikojen mukaan, ks. tästä.

Sali on varattu seuran kilpavalmennettaville seuraavina kellonaikoina, jolloin kuntosalia ei voi käyttää muut asiakkaat:

• tiistai klo 16.30 - 17
  • tiistai klo 19.30 - 20
  • keskiviikko klo 18 - 19

Kuntosalin ikäraja on 15v, nuoremmat ovat tervetulleita huoltajan tai valmentajan kanssa.

Lisätietoja kuntosalin käytöstä sähköpostilla asiakaspalvelustamme fite@finlandtennis.com

Palautteet, kehitysideat ja sopimusasiat kuntosaliin liittyen sähköpostilla Anne Avilalle anne.avila@finlandtennis.com.

Tervetuloa!