Jäsentarjoukset

Kenttien tuntihinnat jäsenille Smash Centerissä, Olarin Tennishallissa ja Arena Center Myllypuron padelkentillä

Smashin kurssit, tapahtumat ja valmennus

• Alennettu jäsenhinta kursseille, klinikoille, treeni- ja pelitapahtumiin kevätkauden 2023 tapahtumista alkaen, ks. tapahtumatarjonta TennisClub-jäsenpalvelustamme www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat. Alennetun jäsenhinnan saa, kun on kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluumme, lue lisää TennisClub-sivulla.

• Edullinen valmennushinta aikuis-, juniori- ja kilpavalmennuksessa

Smash Centerin Pro Shop, mm.

• Kaikki vaatteet, kengät, mailat ja kassit -15% (ei koske jo valmiiksi alennettuja tuotteita)

• Mailanjännityksissä oma edullinen jäsenhinta. Hinnasto löytyy tästä.

Smash Centerin kuntosali

Smash Centerin golfsimulaattori

Lajiliitot / kaikkien mailapelilajien edustus yhdellä jäsenmaksulla (Tennisliitto, Sulkapalloliitto, Squashliitto, Padelliitto, Pöytätennisliitto, Racketlonliitto)

• Yhdellä jäsenmaksulla voit edustaa seuraa kaikkien edustamiemme lajien kilpailuissa (tennis, sulkapallo, padel, squash, pingis, racketlon) sekä seurojen ja joukkueiden välisissä sarjaotteluissa (esim. sarjatennis ja sarjapadel).

Smashin seurojen seuravaatteet Tacklan verkkokaupasta

Smashin, Smash-Espoon ja Smash-Kotkan omista mallistoista löydät laadukkaita Craftin teknisiä t-paitoja, pitkähihaisia paitoja, huppareita, takkeja, treenihousuja, shortseja ja hameita seurojemme väreissä ja logoilla varustettuina. Tilaa omasi kätevästi Tacklan verkkokaupasta! Verkkokaupassa löydät mallistot Smashin, Smash-Espoon ja Smash-Kotkan fanituotteille omilta alasivuiltaan:

IKI-Kiuas

Kaikki kiukaat ja piipputuotteet Smashin jäsenille -15% alekoodilla verkkokaupassa osoitteessa www.kiuas.fi. Koodin löydät jäsenpalvelustamme TennisClubista kohdasta Jäsenkortti. Etu on voimassa vuoden 2024 loppuun asti. Alennuskoodi ei ole käytössä muiden kampanjoiden aikana.

IKI - Kotimainen käsityö, ikimuistoiset löylyt

Jokainen IKI-kiuas valmistetaan käsityönä Suomessa korkealuokkaisista materiaaleista tinkimättömällä ammattitaidolla. IKI-Kiukaan aidot ja alkuperäiset kiukaat tunnetaan laadusta, niissä kestävyys ja turvallisuus yhdistyvät ikimuistoisiin löylyihin.

Kiukaan tärkein tehtävä on hyvä löyly. IKI-kiuas tuo vuosituhantisen perinteen mukaiset pehmeät ja kosteat, muhkeat ja hapekkaat, väkevät ja viipyilevät löylyt kenen tahansa ulottuville kaikenkokoisiin saunoihin, niin maalle kuin kaupunkiin, sekä arkeen että juhlaan. IKI-Kiuas on valmistanut kiukaita vuodesta 1997.

www.ikikiuas.fi
www.kiuas.fi

Kiinteistömaailma Itäkeskus

Kiinteistömaailma Itäkeskus on palvellut yli 15 vuotta tutulla paikalla Itiksen kauppakeskuksen pääsisäänkäynnin yhteydessä Tallinnanaukiolla. Asuntomyymälällä on vahva ote itäisen Helsingin asuntomarkkinoista. Kiinteistömaailma Itäkeskus antaa Smashin jäsenille ja heidän sidosryhmilleen toimeksiannot erikoishintaan. Pitkäaikaisesta Smash-yhteistyöstä ja Smashin jäsenten eduista vastaa kokenut Kiinteistömaailma-yrittäjä Marko Välimäki. Asuntoasioissa voitte ottaa suoraan yhteyttä Markoon 050-588 0005 tai marko.valimaki@kiinteistomaailma.fi.

Kiinteistömaailma Itäkeskus
puh. (09) 343 6370

Kotisiivouspalvelu Mamselli

Kotisiivouspalvelu Mamselli tarjoaa Smashin jäsenille kotisiivouspalvelua 35€/h 1 x viikossa. Lisätietoja palveluista Mamsellin kotisivuilta www.mamselli.fi. Smashin jäsenedun saa kun mainitsee edusta tilausta tehdessä puhelimessa tai kotisivun lomakkeella.

Laajasalon Golf

Edut Smashin jäsenille näyttämällä kassalla Smashin mobiilijäsenkorttia:

• Yksi maksuton kierros kesäkauden aikana (käytettävissä vain kerran)
  • Edullisempi Green card -kurssi hintaan 79 € - 4 h kurssi, jonka läpäisemällä voit pelata missä haluat
  • Golfseuran edullisempi jäsenyys: juniorit 30 €, opiskelijat 40 € ja aikuiset 60 €
  • Ilmainen välinevuokra kierroksen yhteydessä, jos ei ole omia mailoja

www.laajasalongolf.fi/

Golfseuran jäsenedut löydät täältä:

Onnipyörä Helsinki & Onnipyörä Lappeenranta
Jauhokuja 3 (Liikuntamylly), 00920 Helsinki
Teollisuuskatu 6 (Tackla Center), 53600 Lappeenranta

• Sähköpyörän ostajalle 5% alennus normaalihintaisista pyöristä (alennus myymälässä näyttämällä Smashin mobiilijäsenkorttia). Etu voimassa Onnipyörä Helsinki & Onnipyörä Lappeenranta myymälöissä.

www.onnipyora.fi

Tackla Center Helsinki
Jauhokuja 3 (Liikuntamylly)
00920 Helsinki