Smash Center (ent. Finland Tennis Club)

Smash Centerin pysäköintialue on maksullinen ARKI-ILTAISIN KLO 16-23 JA VIIKONLOPPUISIN KLO 00-24. Maksutapoina on ParkMan- ja EasyPark-maksusovellukset, hinta 1€ / h + palvelumaksu. Lue lisää tästä.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Smash Center, Varikkotie 4, 00900 Helsinki.

Kenttävaraukset nettivaraimella osoitteessa varaavuoro.smash.fi.

Asiakaspalvelu puh. 09 3417130, fite@finlandtennis.com

Hinnasto

Aukioloajat

Kenttäkartta

Tarkemmat yhteystiedot

Katso sijainti kartalla

Vakiovuorot

Kuntosali

Smash Centeriä hallinnoi halliyhtiö Finland Tennis Oy.

Tennis
Sisätenniskenttiä Smash Centerissä on yhteensä 12. Päärakennuksessa on kuusi kesällä 2021 uusittua sinivihreää Plexipave-kenttää, joissa on 6 mm joustot. Janus-hallissa sekä KOLO Areenassa kummassakin on kolme Plexipave-kenttää 10 mm joustolla. Lisäksi Smash Centerissä on ulkona kaksi tenniksen massakenttää, kenttä 10 perinteinen tiilimurskepäällysteinen massakenttä ja kenttä 14 tekomassapäällysteinen kenttä (Domo Smash Court). Plexipave-kentät ja massakentät sopivat kaikille pelaajille aloittelijasta ammattilaiseen.

Sulkapallo
Smash Centerissä on 9 sulkapallokenttää. Kaikki kentät ovat sisähallissa. Seitsemällä kentällä (kentät 6-12) on päällysteenä Taraflex™-aluejoustava joustoparketti ja kaksi kesällä 2021 uusittua kenttää (kentät 1-2) ovat Plexipave-kenttiä 6 mm joustolla.

Squash
Hyvänä kunnonkohottajana ja nopeana pelinä tunnettua squashia varten on Smash Centerissä neljä kenttää. Kolme uutta takalasiseinäistä squashkenttää (squashkentät 3-5) asennettiin kesällä 2019 sulkapallokenttien tilalle. Lisäksi käytössä on yksi kenttä, jossa takaseinä on betonia (squashkenttä 2). Kentän 2 peliä voi seurata ylätasanteelta.

Toisen takabetoniseinäisen squashkentän tiloissa on käytössä golfsimulaattori.

Padel
Smash Centeristä löytyy kaksi sisäpadelkenttää ja neljä ulkopadelkenttää. Kaksi uutta ulkopadelkenttää asennettiin tenniskentän 14 viereen kesällä 2022.

Pöytätennis
Smash Centerissä on mahdollista harrastaa pöytätennistä eli pingistä kahdella kiinteällä Stiga-pöydällä. Kiinteät pöydät asennettiin kesällä 2019 sulkapallokenttien 3-5 tilalle, uusien squashkenttien viereen.

Racketlon
Kaikkia racketloniin kuuluvia mailapelejä voi pelata Smash Centerissä. Ota meihin yhteyttä mikäli olet kiinnostunut järjestämään turnauksen yritykselle, yhteistyökumppaneille tai omille kavereillesi.

Golfsimulaattori
Smash Centerin entisellä squashkentällä 1 avattiin v. 2019 lopulla Sports-Coach GSX Wilson Golfsimulaattori. Suurnopeuskameroilla, infrapunavaloilla, HD-kuvalla ja 66 kentällä varustettu simulaattori tarjoaa laadukkaat golfelämykset ympäri vuoden!

Muut palvelut
Smash Centerissä voit myös harjoitella ja lämmitellä padelin ja tenniksen lyöntiseinän avulla, vuokrata mailoja ja palloja, vuokrata tenniksen ja padelin pallotykin tai harjoitella kuntosalilla. Smash Centerin Pro Shopista löydät laadukkaat tuotteet mailapeleihin sekä saat yksilöllistä palvelua. Smash Centerissä asiakkaita palvelee myös kahvila-ravintola Smash Cafe.