Pelaajalla tai pelaajan huoltajalla ei ole TennisClub-tiliä

Käytä oheista ohjetta, jos pelaaja/pelaajan huoltaja ei ole rekisteröitynyt aiemmin TennisClub-järjestelmään Smashin tai muunkaan seuran kautta.

1. Rekisteröidy TennisClubiin osoitteessa www.Tennisclub.fi -> ”rekisteröidy käyttäjäksi”.

Jos pelaaja on alle 18-vuotias, päivitetään pelaajan tietoihin myös vanhemman tiedot. Alaikäisen pelaajan TennisClub-tilinhallinta tapahtuu huoltajan tietojen kautta.

2. Täytä pyydetyt tiedot – kun kysytään ”Seurat, joihin haluat liittyä jäseneksi”, niin valitse ”Smash ry

3. Valitse ensisijainen lajisi sen perusteella, mihin lajiin haet valmennuspaikkaa

[3. Vain Tennis: Mikäli haluat että tiedot siirtyvät myös Tennisliiton kilpailujärjestelmään merkitsemällä laatikko]

4. Hyväksy käyttöehdot sekä tietosuojaseloste + lähetä tiedot painamalla ”Lähetä”

5. Saat sähköpostina käyttäjätunnus- ja salasanayhdistelmän -> kirjaudu Tennisclubiin saamiesi ohjeiden mukaan.

6. Valitse sivupalkista ”VALMENNUS”

7. Valitse ”KAUSIHAKU”

8. Valitse lomake, minkä paikkakunnan, lajin ja tason valmennuspaikkaa haluat hakea.

9. Täytä lomake huolellisesti. Muistathan tallentaa lomakkeen painamalla ”Lähetä”.

10. Saat lomakkeen täytöstä vahvistuksen sähköpostiisi. Löydät täyttämäsi lomakkeen tiedot Tennisclubista valitsemalla ”Valmennus –> Kausihaku” -> löydät omat hakemuksesi sivun alalaidassa. Voit tehdä muokkauksia tai poistaa hakemuksen lomakkeen sulkeutumiseen asti.

HUOM!

Mikäli et näe sisäänkirjautumisen jälkeen vasemmassa yläreunassa ”SMASH RY”

1. Valitse vasemmasta palkista ”OMAT TIEDOT”

2. Valitse toiminto ”hae toisen seuran valmennukseen”