Padelin kilpailutoiminta

Padelissa Smashin kulmakivenä ovat säännölliset kilpailutapahtumat sekä Smash Centerissä että Arena Center Myllypurossa.

Järjestämme padelissa aikuisten pelitapahtumia eri konsepteilla molemmissa toimipisteissämme. Americanot sekä King-of-Courtit valtaavat parhaimmillaan 8 kenttää käyttöön.

Smash osallistuu padelin sarjatoimintaan usean joukkueen voimin. Keihäänkärjen muodostavat sekä naisten että miesten SM-liigajoukkueet, ja seurajoukkueemme ovat hyvin edustettuina myös alemmilla sarjatasoilla. Osallistumme myös usean ikäluokan voimin padelin seniorisarjohin.

Järjestämme padelin kansallisia kilpailuja Smash Centerin ulko- ja sisäkentillä sekä Arena Center Myllypurossa. Pyrimme tarjoamaan omalle jäsenistölle mahdollisuuksia kokea kansallisten kilpailujen taikaa omassa tutussa ympäristössä.

Joko sinulla on padelin säännöt hallussa? Tutustu sääntöihin Padelin säännöt -sivulla!