Aikuisten ryhmävalmennus vkot 23-25

Aikuisten ryhmävalmennuksen jakso 5 järjestetään 3.6. - 20.6.2024

Kesäkaudella harjoitellaan sekä aamu- että iltaryhmissä Smash Centerissä.

Aamuryhmät harjoittelevat klo 7.30–9.00, iltaryhmät klo 17.00–21.30 välillä. Harjoitusten kesto on kesäkaudella 1,5 h. Ryhmäkoko 4 hlöä / kenttä / valmentaja tai 8 hlöä / 2 kenttää / 1 valmentaja. Aamuryhmissä voi olla 1 valmentaja 2 kentällä suunnilleen saman tason ryhmissä.

Ryhmät tehdään ennakkoilmoittautumisten mukaisesti uudelleen jakson ajaksi. Jaksoilla 1-4 (elokuu-kesäkuu) mukana olleiden pelaajien osalta ilmoittautumisia on otettu vastaan jo aiemmin kauden ilmoittautumislomakkeella: Mikäli haluat muutosta jo aiemmin ilmoitettuun (haluat mukaan / jäät pois), niin lähetä viesti Jannelle janne.eerikäinen@smash.fi.

Löydät aiemmin ilmoittamasi tiedon kauden 2023-2024 ilmoittautumislomakkelta (löydät sen TennisClubista kohdasta "valmennus" - "kausihaku" - valitse oikea lomake.

Kesän ryhmävalmennukset on pääsääntöisesti kaudella 2023-2024 mukana olleille pelaajille. Kesän ryhmävalmennukseen otetaan uusia pelaajia, jos paikkoja jää vapaaksi.

Kysy mahdollisista vapaista paikoista kesäryhmiin Jannelta janne.eerikainen@smash.fi.

Ryhmävalmennukseen osallistuminen edellyttää Smash ry:n jäsenyyttä. Mikäli et ole vielä jäsen, liittymisen voi tehdä valmennuspaikan vastaanottamisen yhteydessä. Lue lisää jäsenyydestä Jäsenyys-sivulta.

Kesäryhmissä noudatetaan Smash ry:n ryhmävalmennuksen valmennusehtoja.

Kesävalmennuksen hinta:

• Aamutunnit kesäkaudella klo 7.30–9.00 20,50 €/h