Adidas Tour kesätreenit 14-19-vuotiaille viikoilla 23-25

Kesätreenit on tarkoitettu Adidas Tourille kaudella 2023-2024 osallistuneille pelaajille sekä juniorivalmennuksen niille edistyneille pelaajille, jotka pystyvät pelaamaan itsenäisesti pisteistä.

Harjoitukset järjestetään

• maanantaisin 15.00 - 17.00
  • keskiviikkoisin  15.00 - 17.00

Harjoitukset järjestetään Smash Centerin sisäkentillä nro 11-13. Harjoitukset ovat pelinomaisia harjoituksia valmentajan johdolla.

Valmennustuntihinta on 16,00 € / tunti.

Pelaajat valitaan sen mukaan, että saadaan tasaisia kentällisiä. Mikäli ilmoittautujalle ei löydy sopivaa ryhmää, ilmoitamme siitä henkilökohtaisesti.

Valmentajana toimii Sakari ”Sakke” Von Gruenewaldt.

Tutustuttehan alta löytyviin Smash ry:n kurssi- ja leiriehtoihin ja huomioittehan, että leiri ei sisällä vakuutusta. Ilmoittautumalla hyväksyt ehdot.

Lisätietoja:
Juha Romppanen
juha.romppanen@smash.fi

Smash ry:n kesän 2024 leiri- ja kurssiehdot, Helsinki Tennis

ILMOITTAUTUMINEN SEKÄ MAKSU

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen ja kurssi-/leirimaksun maksaminen tehdään Smashin tapahtumajärjestelmässä viimeistään 7 päivää ennen kurssin alkua. Ajankohdan jälkeen otamme lisää pelaajia mukaan maksimikapasiteetti huomioiden.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen sekä maksu on tullut perille. Smash ry pidättää oikeuden rajoittaa osallistujamäärää - osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistujille lähetetään tervetulotiedote sähköpostilla ennen kurssia/leiriä, jossa on tarkempia ohjeistuksia.

KURSSIN / LEIRIN PERUUTUSEHDOT

Smash ry pidättää oikeuden peruuttaa kurssi 5 päivää ennen kurssin alkua, mikäli osallistujien minimimäärä ei ylity.

TEAM SPORTIA -kokopäiväleirit

Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen juha.romppanen@smash.fi.

Lapsen sairastuessa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen juha.romppanen@smash.fi.

LYHYTKURSSIT (Minitennis, AdidasTour kesätreenit )

Lapsen sairastuessa kurssimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen kurssin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen juha.romppanen@smash.fi.

Leiri/kurssimaksut palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

HUOMIOITAVAA ERITYISTARPEISTA

Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

VAKUUTUS

Kurssin / leirin hinta ei sisällä vakuutusta.

MAKSAMINEN

Kurssi- / leirimaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tapahtumajärjestelmässä. Kurssi- / leirimaksua ei voi maksaa paikan päällä.

SMASH RY:N JÄSENYYS

Voit halutessasi liittyä Smash ry:n jäseneksi. Alle 18-vuotiaiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 €. Lisätietoja jäsenyydestämme Jäsenyys-sivulla.

VALOKUVAUS

Jos pelaaja ei halua, että hänestä kurssin / leirin aikana mahdollisesti otettuja kuvia käytetään Smash ry:n viestinnässä, asia pitää ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä lomakkeella tai kirjallisesti osoitteeseen smash@smash.fi.