Nuorten pelitreenit 13+v

Järjestämme kesällä 13+ ikäisille ja eritasoisille nuorille pelitreenejä. Näillä kursseilla pelataan paljon. Treenit sisältävät lähinnä pelivalmennusta eli sijoittumista & liikkumista kentällä sekä tietenkin taktiikkaa.

Valmennukset järjestetään ulkokentillä Smash Centerillä (Varikkotie 4, 00900 Helsinki). Sateen sattuessa olemme sisällä.

Valmentajina toimii Smash ry:n koulutetut valmentajat.

Hinnat ja tarkemmat tapahtuman tiedot löydät alla olevista linkeistä. Pääset myös ilmoittautumaan kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla alla olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Tutustuttehan alta löytyviin Smash ry:n kurssi- ja leiriehtoihin ja huomioittehan, että leiri ei sisällä vakuutusta. Ilmoittautumalla hyväksyt ehdot.

Kesän 2024 nuorten pelitreenit

03.06. - 17.06.2024Padelin 3x1,5h pelitreenit 13+ ikäisille nuorille (taso: aloittelija & harraste)15:30 - 17:00
04.06. - 18.06.2024Padelin 3x1,5h pelitreenit 13+ ikäisille nuorille (taso: aktiivi & kilpa)15:30 - 17:00
23.07. - 06.08.2024Padelin 3x1,5h pelitreenit 13+ ikäisille nuorille (taso: aloittelija & harraste)15:30 - 17:00
24.07. - 07.08.2024Padelin 3x1,5h pelitreenit 13+ ikäisille nuorille (taso: aktiivi & kilpa)15:30 - 17:00

Peruutusehdot:

Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen padel@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja:
Fiija Ketonen
Valmennusvastaava, Padel Helsinki
padel@smash.fi

Smash ry:n kesä 2024 leiri- ja kurssiehdot, Padel

ILMOITTAUTUMINEN SEKÄ MAKSU

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen ja kurssi/leirimaksun maksaminen tehdään Smashin tapahtumajärjestelmässä viimeistään 7 päivää ennen kurssin alkua. Ajankohdan jälkeen otamme lisää pelaajia mukaan maksimikapasiteetti huomioiden.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen sekä maksu on tullut perille. Smash ry pidättää oikeuden rajoittaa osallistujamäärää - osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistujille lähetetään tervetulotiedote sähköpostilla ennen kurssia/leiriä, jossa on tarkempia ohjeistuksia.

KURSSIN / LEIRIN PERUUTUSEHDOT

Smash ry pidättää oikeuden peruuttaa kurssi 5 päivää ennen kurssin alkua, mikäli osallistujien minimimäärä ei ylity.

TEAM SPORTIA-kokopäiväleirit:

Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen fiija.ketonen@smash.fi.

Lapsen sairastuessa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen fiija.ketonen@smash.fi.

Lyhytkurssit

Lapsen sairastuessa kurssimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen kurssin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen smash@smash.fi.

Leiri/kurssimaksut palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

HUOMIOITAVAA ERITYISTARPEISTA

Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

VAKUUTUS

Kurssin / leirin hinta ei sisällä vakuutusta.

MAKSAMINEN

Kurssi / leirimaksu maksetaan nettimaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tapahtumajärjestelmässä. Kurssi / leirimaksua ei voi maksaa paikan päällä.

SMASH RY:N JÄSENYYS

Voit halutessasi liittyä Smash ry:n jäseneksi. Alle 18-vuotiaiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 €. Lisätietoja jäsenyydestämme Smash ry:n sivuilla: Jäsenyys.

VALOKUVAUS:

Jos pelaaja ei halua, että hänestä kurssin/ leirin aikana mahdollisesti otettuja kuvia käytetään Smash ry:n viestinnässä, asia pitää ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä lomakkeella tai kirjallisesti osoitteeseen smash@smash.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.