Lasten Minitennis-kurssit 4-7v

Tackla Minitennis-kurssi on loistava ensiaskel tenniksen pariin 4-7 -vuotiaille lapsille ja kurssilla tutustutaan tennikseen monipuolisin menetelmin sekä välinein.

Minitenniskurssilla pelataan soft-palloilla, matalalla verkolla sekä kevyillä ja pienillä mailoilla. Kurssilla on päivittäin tunti tennisopetusta sekä oheisliikuntaa. Kurssin tavoitteena on päästä mukaan lajiin ja sytyttää innostus!

Kurssi järjestetään maanantaista perjantaihin klo 11.30-13.00. Valmennuksesta vastaavat Smash ry:n koulutetut valmentajat.

• Minitennis on suunnattu 4–7-vuotiaille aloittelijoille.
  • Kurssiaika on päivittäin maanantaista perjantaisin klo 11.30–13.00
  • Kurssin kesto on yhteensä 8 tuntia.

Kurssit järjestetään sisällä Smash Centerissä, os. Varikkotie 4, 00900 Helsinki.

Tackla-minitenniskurssien hinnat:

• Viikko 24 (10.6.-13.6.2024) 140€
  • viikko 25: (17.6 - 20.6.2024) 112€ (Kurssi järjestetään ma-to)
  • viikko 31: (29.7.-1.8.2024) 140€

Hintaan sisältyy tennismaila, jonka saa omaksi. Hinta ei sisällä vakuutusta.

Ota kurssille mukaan:

• tennismaila (tarvittaessa meiltä saa lainaksi)
  • juomapullo
  • mukavat vaatteet (ja tasapohjaiset sisäpelikengät toimivat kenkinä parhaiten)
  • oma lukko pukuhuoneiden kaappeja varten (ostettavissa myös paikan päältä)

Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla järjestelmässä - maksamalla leirimaksun vahvistat paikkasi.

Ilmoittautuminen halutuille viikoille tapahtumajärjestelmässämme alla olevien linkkien kautta viimeistään 8 pv ennen leirin alkua:

Tackla-minitennis viikko 24: 140€ (10.-14.6.2024 – ilmoittautuminen päättyy 2.6. klo 24)

Tackla-minitennis viikko 25: 112€ (17.-20.6.2024 - 4 päivää – ilmoittautuminen päättyy 9.6. klo 24)

Tacka-minitennis viikko 31:140€ (29.7.-2.8.2024 – ilmoittautuminen päättyy 21.7. klo 24)

Tutustuttehan alta löytyviin Smash ry:n kurssi- ja leiriehtoihin ja huomioittehan, että leiri ei sisällä vakuutusta. Ilmoittautumalla hyväksyt ehdot.

Lisätiedot:

Juha Romppanen
Junioreiden vastuuvalmentaja, Tennis Helsinki
juha.romppanen@smash.fi

Smash ry:n kesän 2024 leiri- ja kurssiehdot, Helsinki Tennis

ILMOITTAUTUMINEN SEKÄ MAKSU

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen ja kurssi-/leirimaksun maksaminen tehdään Smashin tapahtumajärjestelmässä viimeistään 7 päivää ennen kurssin alkua. Ajankohdan jälkeen otamme lisää pelaajia mukaan maksimikapasiteetti huomioiden.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen sekä maksu on tullut perille. Smash ry pidättää oikeuden rajoittaa osallistujamäärää - osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistujille lähetetään tervetulotiedote sähköpostilla ennen kurssia/leiriä, jossa on tarkempia ohjeistuksia.

KURSSIN / LEIRIN PERUUTUSEHDOT

Smash ry pidättää oikeuden peruuttaa kurssi 5 päivää ennen kurssin alkua, mikäli osallistujien minimimäärä ei ylity.

TEAM SPORTIA -KOKOPÄIVÄLEIRIT

Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen juha.romppanen@smash.fi.

Lapsen sairastuessa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen juha.romppanen@smash.fi.

LYHYTKURSSIT (Minitennis, AdidasTour kesätreenit )

Lapsen sairastuessa kurssimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen kurssin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen juha.romppanen@smash.fi.

Leiri/kurssimaksut palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

HUOMIOITAVAA ERITYISTARPEISTA

Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

VAKUUTUS

Kurssin / leirin hinta ei sisällä vakuutusta.

MAKSAMINEN

Kurssi- / leirimaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tapahtumajärjestelmässä. Kurssi- / leirimaksua ei voi maksaa paikan päällä.

SMASH RY:N JÄSENYYS

Voit halutessasi liittyä Smash ry:n jäseneksi. Alle 18-vuotiaiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 €. Lisätietoja jäsenyydestämme Jäsenyys-sivulla.

VALOKUVAUS

Jos pelaaja ei halua, että hänestä kurssin / leirin aikana mahdollisesti otettuja kuvia käytetään Smash ry:n viestinnässä, asia pitää ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä lomakkeella tai kirjallisesti osoitteeseen smash@smash.fi.