Lasten kesäleirit

Team Sportia -pöytätenniksen kokopäiväleiri on loistava ensiaskel pöytätenniksen pariin ja kurssilla tutustutaan lajiin monipuolisin menetelmin sekä välinein.

Leiri sopii hyvin aloittelijoille sekä aiemmin pöytätennistä harrastaneille pelaajille. Leirin tavoitteena on päästä kunnolla mukaan lajiin ja sytyttää innostus sekä jo pelanneilla syventää taitotasoa entisestään. Kesäleirien tärkein kohokohta on että lapset ja nuoret viihtyvät leirillä pöytätennistä oppien sekä siitä nauttien!

Leiri on tarkoitettu 10-16 -vuotiaille pöytätenniksestä kiinnostuneille pelaajille.

Leirejä järjestetään pöytätenniksessä viikoilla 23 ja 24 ma-pe klo 10.00-16.00. Leiri järjestetään Smash Centerissä, Varikkotie 4, 00900 Helsinki.

Leiri sisältää ainakin 2,5h päivässä pöytätennistä ja 2,5h oheisliikuntaa (padel, sulkis ja squash + muita pelejä ja liikuntaa). Leirihintaan kuuluu lämmin lounas päivittäin sekä leiripaita.

Valmentajana toimii Smash ry:n pöytätenniksen ammattivalmentaja Alexander Dyroff.

Leirin ohjelmarunko:

Klo 10.00 - 10.30 Aamun avaus
Klo 10.30 - 12.00 Pöytätennisharjoitus
Klo 12.30 - 13.00 Oheisharjoitus
Klo 13.00–14.00 Ruokailu ja tauko (porrastetusti ryhmittäin) Tauon aikana on mahdollisuus pelata kentillä.
Klo 14.00 -15.00 Pöytätennisharjoitus
Klo 15.00–16.00 Oheisharjoitus

Leirin hinta 200€ / viikko

Alennuskategoriat:

• Smashin jäsenille -15% eli hinta 170 € / vko. Jäsenedun saa kirjautumalla Tennisclubiin tai käyttämällä koodia ale15
  • Saman perheen toiselle lapselle alennettu hinta tai lisäviikkoalennus -10% eli 180€ / vko. Käytä ilmoittautumisvaiheessa koodia ale10

Alennukset eivät ole yhdistettävissä.

Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla järjestelmässä - maksamalla leirimaksun vahvistat paikkasi.

Ilmoittautuminen halutuille viikoille tapahtumajärjestelmässämme alla olevien linkkien kautta viimeistään 8 pv ennen leirin alkua:

03.06. - 07.06.2024Viikon 23 TEAM SPORTIA pöytätennisleiri (ilmoittautuminen päättyy 26.5. klo 24)
10.06. - 14.06.2024Viikon 24 TEAM SPORTIA pöytätennisleiri (ilmoittautuminen päättyy 2.6. klo 24)

Tutustuttehan alta löytyviin Smash ry:n kurssi- ja leiriehtoihin ja huomioittehan, että leiri ei sisällä vakuutusta. Ilmoittautumalla hyväksyt ehdot.

Tiedustelut Smash / Pöytätennis:

Ari Ahokas
ari.ahokas@smash.fi
p. 040-503 7460

Ota kurssille / leirille mukaan:

• maila (tarvittaessa meiltä saa lainaksi)
  • juomapullo
  • mukavat vaatteet (ja tasapohjaiset sisäpelikengät toimivat kenkinä parhaiten)
  • kesäleirille säänmukaiset ulkoiluvaatteet
  • oma lukko pukuhuoneiden kaappeja varten (ostettavissa myös paikan päältä)

Smash ry:n kesä 2024 leiri- ja kurssiehdot, PÖYTÄTENNIS

ILMOITTAUTUMINEN SEKÄ MAKSU

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen ja kurssi/leirimaksun maksaminen tehdään Smashin tapahtumajärjestelmässä viimeistään 8 päivää ennen kurssin alkua. Ajankohdan jälkeen otamme lisää pelaajia mukaan maksimikapasiteetti huomioiden.

Ilmoittautumisesta lähetetään ilmoitettuun sähköpostiin vahvistusviesti, että ilmoittautuminen sekä maksu on tullut perille. Smash ry pidättää oikeuden rajoittaa osallistujamäärää - osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistujille lähetetään tervetulotiedote sähköpostilla ennen kurssia/leiriä, jossa on tarkempia ohjeistuksia.

KURSSIN / LEIRIN PERUUTUSEHDOT

Smash ry pidättää oikeuden peruuttaa kurssi 5 päivää ennen kurssin alkua, mikäli osallistujien minimimäärä ei ylity.

TEAM SPORTIA -kokopäiväleirit:

Osallistuja voi peruuttaa ilmoittautumisensa 14 vrk ennen leiriä, jolloin palautetaan 100% leirin hinnasta. Jos leirivaraus peruutetaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssin alkua, veloitetaan koko leirin hinta. Peruminen on tehtävä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ari.ahokas@smash.fi.

Lapsen sairastuessa leirimaksu palautetaan kokonaisuudessaan lääkärintodistusta vastaan, mutta ainoastaan niissä tapauksissa, jossa poisjäännistä ilmoitetaan ennen leirin alkua. Ilmoitus poisjäännistä sekä lääkärintodistus on lähetettävä kirjallisesti sähköpostina osoitteeseen ari.ahokas@smash.fi.

Leiri/kurssimaksut palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

HUOMIOITAVAA ERITYISTARPEISTA

Ryhmävalmennuksessa emme voi huomioida mahdollisia yksittäisen pelaajan erityistarpeita, jotka vaatisivat erillistä avustusta/avustajaa.

VAKUUTUS

Kurssin / leirin hinta ei sisällä vakuutusta.

MAKSAMINEN

Kurssi / leirimaksu maksetaan nettimaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tapahtumajärjestelmässä. Kurssi / leirimaksua ei voi maksaa paikan päällä.

SMASH RY:N JÄSENYYS

Voit halutessasi liittyä Smash ry:n jäseneksi. Alle 18-vuotiaiden jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 €. Lisätietoja jäsenyydestämme Jäsenyys-sivulla.

VALOKUVAUS

Jos pelaaja ei halua, että hänestä kurssin/ leirin aikana mahdollisesti otettuja kuvia käytetään Smash ry:n viestinnässä, asia pitää ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä lomakkeella tai kirjallisesti osoitteeseen smash@smash.fi.