Sulkapallon perhevuorot Smash Centerissä

Perhevuorot on tarkoitettu kaiken ikäisille sulkapallovalmennuksessa oleville junioripelaajille, jotka eivät vielä voi osallistua vapaaharjoitteluun yhdessä aikuispelaajien kanssa, mutta haluavat valmennuksen lisäksi käydä säännöllisesti pelaamassa sulkapalloa.

Sulkapallon perhevuorot järjestetään lauantaisin klo 10-11 ja klo 11-12.

Vuorolle osallistuvat varaavat itselleen puolikkaan sulkapallokentän tunniksi omaan käyttöönsä 5€/kerta, ja varatulla alueella voivat pelata vapaasti valitsemallaan kokoonpanolla, esimerkiksi aikuinen + lapsi tai ottaa useamman lapsen harjoittelemaan keskenään, niin että paikalla oleva aikuinen valvoo peliä. Huom. seura tukee perhevuoroja tarjoamalla edullisemmat vuorot ja tarvittaessa pelivälineet lainaan, mutta toiminta ei ole ohjattua ja paikalla ei ole valmentajaa, joten perheestä on aina oltava paikalla täysi-ikäinen ainakin valvomassa toimintaa.

Tapahtumalle on varattu sulkapallokenttä nro 12, ja sille mahtuu pelaamaan kaksi ilmoittautunutta perhettä. Paikallaolijat voivat myös halutessaan sopia nelinpeleistä, tai muuten sekoittaa kentän kesken pelipareja. Tämä ei myöskään ole pakollista, vaan ilmoittautuneet saavat käyttää oman alueensa oman mielensä mukaisesti. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen perhevuoroille tapahtuu kirjautumalla valmennuksessa olevan pelaajan tunnuksilla TennisClub-jäsenpalveluun osoitteessa https://www.tennisclub.fi/pelaaja/site/login.