TennisÄssä-ohjeet

Rekisteröityminen TennisÄssään

TennisÄssä on Suomen Tennisliiton virallinen kilpailujärjestelmä.

Kun olet seuran jäsen ja seurasi on lisännyt sinut jäsenrekisteriin, pystyt rekisteröitymään TennisÄssään tästä. Täytä tarvittavat tiedot.

Mikäli TennisÄssä antaa virheilmoituksen, että pelaajaa ei löydy, niin kokeile ensin laittaa syntymäaikasi päivämääräksi 1.1. ja vuodeksi oikea syntymävuotesi. Esim. jos olet syntynyt vuonna 1978, niin laita syntymäajaksesi 1.1.1978. Tämä johtuu siitä, että jäsenrekisterissämme saattaa olla puutteita osan jäsenistön kohdalla täydellisestä syntymäajasta.

Saat rekisteröitymisen jälkeen sähköpostiisi tunnukset.

Kun jatkossa käytät TennisÄssää, kirjaudu tunnuksellasi ja salasanallasi sisään järjestelmään.

Kilpailun hakeminen sekä ilmoittautuminen

1. Kirjaudu TennisÄssään osoitteessa www.tennisassa.fi
  2. Näet helpoiten kaikki Smashin järjestämät kisat käyttämällä sivun yläreunan hakutoimintoa: Kirjoita Smash ja valitse "kaikki xx kilpailukalenteri" tai seurat "Smash".
  3. Valitse haluamasi kilpailu ja paina "ILMOITTAUDU"-painiketta. Osaan kisoista on osallistumismaksu - se tulee maksaa välittömästi, jotta ilmoittautuminen vahvistuu.
  4. Ilmoittautumisen rekisteröityä, seuraa milloin kaaviot julkaistaan / kisan järjestäjä ottaa yhteyttä kilpailun aikataulujen osalta.

HUOM. Seurakilpailuihin ei tarvitse ostaa Tennisliiton lisenssiä.