Sulkapallon peruskurssit

Sulkapallon peruskurssit järjestetään Smash Centerissä syys- ja kevätkaudella viikonloppuisin lauantaisin ja sunnuntaisin, kesällä maanantai- ja keskiviikkoiltaisin. Kurssi pitää sisällään yhteensä neljä tuntia ohjattua sulkapallo-opetusta. Peruskurssit on tarkoitettu lähinnä aloittelijoille ja jatkokurssit hieman pelanneille. Kurssille mahtuu korkeintaan 8 henkilöä. Opetuksesta vastaa koulutettu sulkapallovalmentaja.

Tulevat sulkapallon peruskurssit aikuisille Smash Centerissä

Neljän tunnin peruskurssit sisältävät sulkapallon lyöntitekniikkaa, pelinomaisia harjoitteita lajinomaiseen liikkumiseen tutustuen, sekä pelaamisen taktiikkaa. Aiempaa pelikokemusta tai omaa mailaa ei tarvita. Peruskurssi järjestetään maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 18-20. Osallistumismaksu 60€/hlö, Smash ry:n jäsenille 51€/hlö.

Viikonloppukurssit palaavat valikoimaan taas syksyllä 2024.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu kursseille tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia kurssirivejä. Kurssi maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla, jolloin paikka kurssilla vahvistuu. Smash ry:n jäsenhinnan saa, jos on jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen ja jos kurssi on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa kurssimaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Lisätietoja: Julia Vedenoja julia.vedenoja@smash.fi

Peruutusehdot:
Osallistumisen kurssille voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat