Junnuryhmät Taso 1 (10-13v, 14-16v

Sulkapallosta kiinnostuneet pelaajat, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet sulkapallovalmennukseen. Ryhmässä opetellaan sulkapallon perus lyönti- ja liikkumistekniikkaa, sekä kaksin- ja nelinpelin perusteita. Jokaiseen harjoitustuntiin kuuluu tärkeänä osana myös peliosio, ja hauskanpito treenikavereiden kanssa.

Tavoitteena on sytyttää kipinä pitkäaikaisempaa sulkapalloharrastusta kohtaan, saada kokemuksia onnistumisesta ja oppimisesta, löytää uusia ystäviä ja nauttia liikunnan riemusta. Taso 1 antaa pohjan niin kilpa- kuin harrastepelaamiseen tulevaisuudessa.

Kilpaileminen tai siihen tähtääminen ei ole välttämätöntä, mutta pelaajia kannustetaan osallistumaan omiin matalan kynnyksen junioreiden harrasteturnauksiin, sekä sen jälkeen myös CJS -turnauksiin jos pienintäkään kipinää löytyy. Valmentajalle kannattaa kertoa kilpahaaveista jo varhaisessa vaiheessa, niin voimme yhdessä miettiä miten ja millä aikataululla kenenkin pelaajapolku rakentuu.

Tasolta siirrytään pelaajan oman kiinnostuksen mukaan ja tarvittavan taitotason saavuettua joko esikilparyhmään, tai oman ikäryhmän valmennustasolle 2. Tasolta 1. ei myöskään ole kiire pois, vaan pelaaja voi halutessaan pysyä siellä oman ikäryhmänsä mukaan vaikka aikuisvalmennukseen saakka.

Tasolle suunnatut seuratapahtumat: Sulkapallon perhevuorot, Smash ry:n junioreiden harrastesulkapallokilpailut, lasten kesäleirit tai nuorten kesävalmennus

Junioripelaajat jotka hakevat valmennukseen 23.6.2024 mennessä, saavat seurapaitansa selkään nimipainatuksen veloituksetta!

Valmennushinnasto 2024-2025

(syyskausi 19 vkoa, kevätkausi 21 vkoa)

Valmennuksen hinta lasketaan alle listattujen tuntihintojen pohjalta. Ilmoitettu kausihinta on suuntaa antava arvio, koska kaikki ryhmät eivät harjoittele yhtä monta kertaa kauden aikana juhlapyhien vuoksi, vaan valmennusehdoissa ilmoitettujen päivien osalta välistä jäävät kerrat vähennetään kausihinnasta.

Minisulkis, Juniori T1 & T2, Nuoriso T1 & T2:

•   1h / vko 15€/h, syyskausi n. 285€ (kevätkausi n. 315€)
  •   2h / vko 13€/h, syyskausi n. 494€ (kevätkausi n. 546€)
  •   3h / vko 12€/h, syyskausi n. 684€ (kevätkausi n. 756€)

Valmennuksen tuntihinta sisältää:

• Kenttämaksun
  • Valmennuksen
  • Valmennuksessa käytettävät välineet
  • Seurapaidan
  • Seuran sisäiset junioriturnaukset
  • Korvausjärjestelmän käytön

Lisätietoja sulkapallovalmennuksesta, -kursseista ja yksityisvalmennuksesta: