YELLOW TIIMI 12-19 V.

KAIKKI YELLOW TIIMIN PAIKAT OVAT TÄYNNÄ KAUDELLE 2023-2024!

YELLOW TIIMIIN eli kovien pallojen tiimiin haetaan ja tavoitteena on kehittyä edelleen tennispelaajana.  Pyrkimyksenä on, että Yellow tiimin pelaajien taso vastaa aikuisvalmennuksen ylimpiä tasoja 5-7 (Harrastekilpa).

Yellow tiimien pelaajavalinnoissa ovat etusijalla tasojen 1-2 harrastekilpapelaajat ja harrastekilparyhmiin valituille annetaan enemmän kenttäaikaa sekä pidempiä harjoitusvuoroja. Kaikissa ryhmissä on enintään 4 pelaajaa/ryhmä ja viikkoharjoitukset sisältävät monipuolisesti koko kentän pelitilanteiden harjoittelua. Optiona on kaksi kenttää/6 pelaajaa/yksi valmentaja myöhemmissä iltaharjoituksissa.

Minimiharjoitusmäärä on kaksi harjoitusta viikossa ja pelaajien tulee sitoutua koko kauteen sekä annettuihin harjoitusmääriin.

Kausi jakaantuu kahteen jaksoon: Syysjaksoon (14.8.-22.12.2023) ja kevätjaksoon (2.1.2024-31.5.2024).

YELLOW Tiimiin otetaan 2011-2005 syntyneitä pelaajia.

YELLOW TIIMIN ryhmätasot ja harjoitusmäärät/viikko kaudella 2023-2024 ovat seuraavat:

• YELLOW Tasot 1 ja 2 (Harrastekilpa) / Harjoituskerrat 2-4 x viikko
  • YELLOW Tasot 1 ja 2 (Edistyneet) / Harjoituskerrat 2-4 x viikko

HUOM! YELLOW Tiimissä ei ole aloittelijatasoa eikä perustasoa.

Alustavat valmennusajat

• MA KLO 15-19
  • TI KLO 15-18
  • KE KLO 15-19
  • TO KLO 15-20
  • PE KLO 15-18

Huomioitavaa valmennuksesta

• Yellow tiimeissä kausi jakaantuu kahteen jaksoon, joihin tulee sitoutua annetuilla harjoitusmäärillä: Syysjaksoon (14.8.-22.12.2023) ja kevätjaksoon (2.1.2024-31.5.2024).
  • Harjoitusten kesto 60 min, mutta harrastekilparyhmillä myös 90 min harjoituksia.
  • Yellow Tiimin valmennuksesta vastaa vastuuvalmentaja Timo Etumäki.
  • Ryhmän tason määrittelee valmentajatiimi.
  • Uusien, Yellow tiimiin hakevien pelaajien on lähetettävä esim. Whatsappilla tietoa vastuuvalmentajalle pelitaidoistaan esim. videoklipeillä, jossa näkyy peruslyönnit, lentolyönnit ja syöttöä tai todistettava pelitaito jollain muulla tavalla ennakkoon.
  • Tiimin pelaajia kannustetaan osallistumaan erilaisiin pelitapahtumiin ja kilpailuihin; sekä oman seuran sisäisiin pelipäiviin ja kilpailuihin.
  • Valmentajatiimi suosittelee Tiimin pelaajille sopivia pelitapahtumia ja kilpailuja.
  • Tiimin pelaajia kutsutaan syys- ja kevätkaudella kotihallileiripäiviin.
  • Kesäleiriharjoittelua ja yksityistunteja suositellaan kaikille Tiimin pelaajille.
  • Yellow Tiimi paita jaetaan kaikille pelaajille, jota pidetään päällä tapahtumissa ja kilpailuissa.
  • HUOM! Muista tiimeistä poiketen Yellow tiimin valittujen on sitouduttava laskutuksellisesti vähintään koko syysjaksoon ja/tai vähintään kokonaiseen kevätjakson ajaksi. Harjoituskertoja ei voi vähentää jakson aikana ja minimimäärän on aina oltava kaksi harjoituskertaa viikossa. Pelaajan, joka haluaa keskeyttää valmennuksessa syysjakson jälkeen, niin on irtisanouduttava viimeistään 28 päivää ennen kevätkauden alkamista eli 5.12.2023 mennessä. Tämän jälkeisiä irtisanoutumisia ei huomioida kevätjakson laskutuksessa. Kausi laskutetaan kuitenkin 4 kertaa kaudessa, kuten muillakin tiimeillä.

YELLOW TIIMI - Valmennushinnasto 2023-2024*

MA-PE KLO 15- :

• 2 tuntia viikossa harjoitteleville = 24 eur/tunti
  • 3 tuntia viikossa harjoitteleville = 22 eur/tunti
  • 4 tuntia tai enemmän viikossa harjoitteleville = 21 eur/tunti

Perushinta on 25 eur/tunti.

Syyskaudella on keskimäärin 19 harjoitusviikkoa ja kevätkaudella 20-21 harjoitusviikkoa.

YELLOW TIIMI - Tapahtumahinnasto 2023-2024*

Sisäiset pelipäivät: 15 eur/pelipäivä (Seuran ulkopuolisille 20 eur)

Kotihallileiri (5 tuntia): 55 eur

Alennukset kesäleireistä 2024: 20 % (joilla vähintään 2 harjoituskertaa viikossa kaudella 2023-2024)

• 3 kertaa viikossa harjoitteleville on lisäksi valomaksuetu Olarin Tennishalliin.

SISARUSALENNUS

Mikäli samasta perheestä kausivalmennukseen osallistuu useampi kuin yksi juniori, on perhe oikeutettu sisarusalennukseen. Sisaralennus on kautta lajirajojen (eli jos pelaa padelia yksi sisarus ja toinen tennistä niin vähemmän maksava saa sisaralen).

Sisarusalennukseen oikeutetuissa perheissä eniten maksava valmennettava maksaa täyden valmennusmaksun, seuraavat sisarukset saavat valmennusmaksuista -10%

Sisaralennus ei ole voimassa sisäisissä kisoissa eikä kotihallileireillä.

*Smash ry pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin!

Haku valmennukseen

Valmennukseen haetaan ja pelaajavalinnoissa huomioidaan taitotason ja urheilullisuuden lisäksi mm. pelaajan oma innokkuus, halu harjoitella ja pelata. Lisäksi arvostetaan pelaajan valmiutta pariharjoitteluun ja omatoimiseen tekemiseen. Kaikki uudet pelaajat hyväksytään ryhmään vasta kokeilukerran jälkeen.

*** HAKU KAUDELLE 2023-2024 ON PÄÄTTYNYT ***

Lisätietoja YELLOW Tiimistä:

Timo Etumäki
U18 -valmennusvastaava (GREEN/YELLOW TIIMIT)
p. 045-173 2727
timo.etumaki@smash.fi