Nuorisoryhmät Taso 2 (16-18v)

Harrastepelaajat, jotka osaavat lajin perusteet ja pystyvät esimerkiksi toteuttamaan parin kanssa pelinomaisia mylly-harjoituksia. Ryhmässä syvennetään jo opittuja perustaitoja ja harjoitellaan mahdollisimman samantasoisten ja ikäisten pelikavereiden kanssa motivoivan harrastamisen säilyttämiseksi.

Tasolla tehdään edelleen lajiharjoittelua, mutta kilpailullisten tavoitteiden sijaan pyritään erityisesti nauttimaan liikunnan riemusta yhdessä muiden ryhmäläisten kanssa.

Voit osallistua harjoituksiin 1-3 kertaa viikossa, sekä edelleen käydä kokeilemassa harrastekisoja, jos kipinä kisaamiseen syntyykin vasta myöhemmin. Jos näin tapahatuu, valmentajalle kannattaa kertoa kilpahaaveista, niin voimme yhdessä miettiä miten ja millä aikataululla kenenkin pelaajapolku rakentuu.

Tasolle sopivat tapahtumat: Cityjunnusulkapallo -turnaukset, Vapaaharjoittelut pelaajan pelitason mukaan, Smash ry:n aikuisten harrastekisat, nuorten kesävalmennus

Junioripelaajat jotka hakevat valmennukseen 23.6.2024 mennessä, saavat seurapaitansa selkään nimipainatuksen veloituksetta!

Valmennushinnasto 2024-2025

(syyskausi 19 vkoa, kevätkausi 21 vkoa)

Valmennuksen hinta lasketaan alle listattujen tuntihintojen pohjalta. Ilmoitettu kausihinta on suuntaa antava arvio, koska kaikki ryhmät eivät harjoittele yhtä monta kertaa kauden aikana juhlapyhien vuoksi, vaan valmennusehdoissa ilmoitettujen päivien osalta välistä jäävät kerrat vähennetään kausihinnasta.

Minisulkis, Juniori T1 & T2, Nuoriso T1 & T2:

•   1h / vko 15€/h, syyskausi n. 285€ (kevätkausi n. 315€)
  •   2h / vko 13€/h, syyskausi n. 494€ (kevätkausi n. 546€)
  •   3h / vko 12€/h, syyskausi n. 684€ (kevätkausi n. 756€)

Valmennuksen tuntihinta sisältää:

• Kenttämaksun
  • Valmennuksen
  • Valmennuksessa käytettävät välineet
  • Seurapaidan
  • Seuran sisäiset junioriturnaukset
  • Korvausjärjestelmän käytön

Lisätietoja sulkapallovalmennuksesta, -kursseista ja yksityisvalmennuksesta: