Tähtiseura

Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen yhteinen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.​ Tähtiseura kehittää kotimaista seurakulttuuria päivittäin kohti parempaa; toimintaa tarkastellaan ja kehitetään säännöllisesti. Tähtiseurassa olet parhaassa seurassa ja voit luottaa, että toiminta on laadukasta ja vastuullista.

Smashille myönnettiin joulukuussa 2020 Olympiakomitean Tähtiseura-ohjelman alaisen tenniksen laatuseuraohjelman lasten ja nuorten sekä aikuisten tähtimerkit.

Smash kehittää määrätietoisesti toimintaansa ja on tällä hetkellä mukana prosessissa (2023-2024), joka vie kohti tenniksen kilpa- ja huippu-urheilun tähtimerkkiä. Smashin toiminnassa Tennisliiton laatuseuraohjelman suorittaminen edesauttaa luonnollisesti myös muiden mailapelien toiminnan kehittämistä.

Smashille myönnettiin joulukuussa 2020 Olympiakomitean Tähtiseura-merkit. Vas. Suomen Tennisliiton toimitusjohtaja Teemu Purho, Smash ry:n puheenjohtaja Sam Nieminen, Smash ry:n tenniksen juniorivalmennuksen vastuuvalmentaja Juha Romppanen, Smash ry:n toiminnanjohtaja Tapio Totro ja Suomen Tennisliiton koulutuspäällikkö Harri Suutarinen.