Juniorikilpapelaajien paketit - pöytätennis, kevät 2024

Juniorikilpapelaajan paketti KEVÄT 2024 (3.6.2024 asti)
(Smashin junioreiden Taso III)

Kilpapelaajan paketti on tarkoitettu pelaajille, jotka harjoittelevat tavoitteellisesti useamman kerran viikossa sekä kilpailevat säännöllisesti SPTL:n alaisissa kilpailuissa sekä sarjoissa.

Kilpapelaajan pakettiin on mahdollista myös räätälöidä oma fyysinen valmennus.

Paketti A: RATING YLI 1100

Kustannus kevätkausi 4.3.2024 – 3.6.2024

Paketin hinta: 300€ (+ 20€ Smash jäsenmaksu 2024) (Kesä 100€/vko)

Mitä paketilla saa

• Oma ryhmä 2 kertaa viikossa
    • Ma 16.00 – 16.45 -> Jatkaa vielä seuraavan ryhmän kanssa omana porukkanaan peliharjoituksina
    • To 17.00 – 19.00
  • Oikeus käydä myös rajattomasti kaikissa muissa ryhmissä, mikäli tasollisesti onnistuu -> Alex määrittelee ja kertoo mihin voi mennä (Milloin vain on vapaa pöytä!)
  • Valomaksuoikeus:
    • Saa varata Smash Centerin pöytätennispöydän 1/2 hintaan 3€/h minä tahansa aikana, jos siellä ei ole varausta
  • Oikeus käyttää Smash ry:n harjoitusvälineitä omissa harjoituksissa
  • Kesän 2024 harjoitusten hintaetu
    • Kesäleirit -50%
    • Kesän harjoitukset 100€ / kesäkausi (Aikuisten ryhmät)
  • Oma pelipaita painatuksella

Pelaaja voi hakea Smash Tukisäätiön tukea harjoitus- sekä kilpailukustannuksiin. Lisätiedot tuesta Lassi Nykänen lassi.nykanen@smash.fi.

PAKETTI B: RATING ALLE 1100

• Oma ryhmä 2 kertaa viikossa
    • To 17.00 – 19.00
  • Oikeus käydä myös sopivan tasoisissa muissa ryhmissä mikäli tilaa!
  • Valomaksuoikeus:
  • Oikeus käyttää Smash ry:n harjoitusvälineitä omissa harjoituksissa
  • Kesän 2024 harjoitusten hintaetu
    • Kesäleirit -50%
    • Kesän harjoitukset 100€ / kesäkausi (Aikuisten ryhmät)

Kriteerit, joilla pelaaja lasketaan kilpapelaajaksi Smash ry:n pöytätennisvalmennuksessa

• Kilpapelaajan Rating-raja on 1100
  • Pitää edustaa seuraa Smashin sarjajoukkueissa ja pelata niissä säännöllisesti valmentajan ohjeistuksen mukaan (Alex määrittää joukkueen / joukkueet)
  • Toimia pyynnöstä myös sparraajana yhteistyökumppaneiden tapahtumissa/esittelyissä

Mikäli yllä olevat rajat eivät täyty, niin pelaaja siirtyy junioreiden normaalin hinnoittelun mukaiseen hintataulukkoon.