Padelin vapaaharjoittelu

Padelin vapaaharjoittelu Arena Center Myllypurossa lauantaisin klo 10-12 ja sunnuntaisin klo 17-19

Pelit pelataan omatoimisesti. Pallot ja lainamailat saat seuran puolesta. Kyseessä on pelitreenit ilman valmentajaa. Vapaaharjoittelu on tarkoitettu Smashin jäsenille ja mukaan voit tuoda yhden ei-jäsenen.

Hinta Smashin jäsen 7€/hlö, muut 10€/hlö.

Ilmoittautuminen tapahtumajärjestelmässämme TennisClubissa torstaihin klo 21.00 mennessä:

www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat

Tapahtumaan ilmoittautuneille tulee lisäohjeistusta vapaapelin kulusta ja järjestelyistä ennen tapahtumaa.

Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan osallistuminen verkkomaksulla. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja padel@smash.fi

Arena Center Myllypuron padelvarausten ALE -50% jatkuu sisäkauden loppuun: padelkenttien varaukset -50% ma-to klo 7-16 sekä perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina koko päivän 2.6.2024 saakka!

Arena Center Myllypuro Padel SALE -50% from Monday to Thursday 7am - 4pm and Friday, Saturday and Sunday all day until 2nd June 2024!