GREEN TIIMI 10-15 V.

GREEN TIIMIIN haetaan ja tiimi harjoittelee KOKO KENTÄLLÄ. Harjoituspalloina käytetään pääasiassa VIHREÄ TÄPLÄ -palloja, jotka ovat oppimisen kannalta ihanteellisimmat, mutta tasolla 2 käytetään myös kovia palloja kauden edetessä.

Hitaampiin palloihin on helpompi osua ja on enemmän aikaa keskittyä lyönteihin. Vihreätäplä-pallot eivät myöskään pomppaa niin korkealle kuin kovat pallot, joten lasten on mahdollista oppia oikea perustekniikka.

GREEN TIIMIIN siirretään ORANGE TIIMISTÄ kaikki riittävän taitotason saavuttaneet pelaajat.

GREEN Tiimeissä maksimi pelaajamäärä/valmentaja on 6 pelaajaa.

GREEN Tiimiin otetaan 2013-2008 syntyneitä pelaajia.

Kausi 2022-2023 alkaa 14.8.2023 ja päättyy 31.5.2024.

GREEN TIIMIN ryhmätasot ja harjoitusmäärät/viikko kaudella 2023-2024 ovat seuraavat:

• GREEN Taso 2 (Harrastekilpa) / Harjoituskerrat 3-4 x viikko
  • GREEN Taso 1 (Perustaso) / Harjoituskerrat 2 x viikko

HUOM! Minimi harjoitusmäärä on kaksi harjoituskertaa viikossa.
GREEN Tiimissä ei ole aloittelijatasoa eikä -ryhmiä.

Alustavat valmennusajat

• MA-PE KLO 15-18 Taso 2 (osa harjoituksista 2h pituisia)
  • MA-PE KLO 16-18 Taso 1

Huomioitavaa valmennuksesta

• Harjoitusten kesto 60 min, mutta tasolla 2 myös mahdollisesti 2 tunnin harjoituksia.
  • Minimiharjoitusmäärä on kaksi harjoituskertaa/viikko.
  • Pelaajat sitoutuvat koko kauteen ja annettuihin harjoitusmääriin, mutta kausi koostuu neljästä laskutusjaksosta. Mikäli pelaaja haluaa keskeyttää valmennuksessa kesken kauden, niin irtisanoutuminen on tehtävä 28 päivää ennen seuraavan laskutusjakson alkamista.
  • Ryhmän tason määrittelee valmentajatiimi sekä mm. 3 minuutin pallottelutestitulos, harjoituskerrat, ikä.
  • Uusien, mutta jo aiemmin pelanneiden oikea tasoryhmä selviää kokeilukerran jälkeen.
  • Tiimin pelaajia kannustetaan osallistumaan erilaisiin vihreänpallon pelitapahtumiin ja kilpailuihin; sekä oman seuran sisäisiin pelipäiviin ja kilpailuihin.
  • Valmentajatiimi suosittelee Tiimin pelaajille sopivia pelitapahtumia ja kilpailuja.
  • Innokkaimmat GREEN Tiimin pelaajat kutsutaan syys-, ja kevätkaudella kotihallileiripäiviin.
  • Kesäleiriharjoittelua suositellaan kaikille Tiimin pelaajille.
  • Green Tiimi paita jaetaan kaikille pelaajille, jota pidetään päällä tapahtumissa ja kilpailuissa.

GREEN TIIMI - Valmennushinnasto 2023-2024*

MA-PE KLO 15- :

• 2 tuntia viikossa harjoitteleville = 20,5 eur/tunti
  • 3 tuntia viikossa harjoitteleville = 18 eur/tunti
  • 4 tuntia viikossa harjoitteleville = 17 eur/tunti

Perushinta on 23,50 eur/tunti.

Syyskaudella on keskimäärin 19 harjoitusviikkoa ja kevätkaudella 20-21 harjoitusviikkoa.

Ryhmäkoko Green tiimissä on max. 6 pelaajaa tasoilla 1-2.

GREEN TIIMI - Tapahtumahinnasto 2023-2024*

Sisäiset pelipäivät (vihreä pallo): 15 eur/pelipäivä (seuran ulkopuolisille 20 eur)

Kotihallileiri (vain kutsutuille; leirien hinta vaihtelee keston ja pelaajien lukumäärän mukaan)
- 3 tuntia 50 eur (3 kenttää, 2 valmentajaa, max 4 pelaajaa per kenttä)

Alennukset kesäleireistä 2024: 20 % (joilla vähintään 2 harjoituskertaa viikossa kaudella 2023-2024)

• 3 kertaa viikossa harjoitteleville on lisäksi valomaksuetu Olarin Tennishalliin.

SISARUSALENNUS

Mikäli samasta perheestä kausivalmennukseen osallistuu useampi kuin yksi juniori, on perhe oikeutettu sisarusalennukseen. Sisaralennus on kautta lajirajojen (eli jos pelaa padelia yksi sisarus ja toinen tennistä niin vähemmän maksava saa sisaralen).

Sisarusalennukseen oikeutetuissa perheissä eniten maksava valmennettava maksaa täyden valmennusmaksun, seuraavat sisarukset saavat valmennusmaksuista -10%

Sisaralennus ei ole voimassa sisäisissä kisoissa eikä kotihallileireillä.

*Smash ry pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin!

Haku valmennukseen

Valmennukseen haetaan ja pelaajavalinnoissa huomioidaan taitotason ja urheilullisuuden lisäksi mm. pelaajan oma innokkuus, halu harjoitella ja pelata. Lisäksi arvostetaan pelaajan valmiutta pariharjoitteluun ja omatoimiseen tekemiseen. Kaikki uudet pelaajat hyväksytään ryhmään vasta kokeilukerran jälkeen.

*** HAKU KAUDELLE 2023-2024 ON PÄÄTTYNYT ***

Lisätietoja GREEN Tiimistä:

Susanna Etumäki
U12 valmennusvastaava (RED/ORANGE/GREEN TIIMIT)
p. 040-516 3723
susanna.etumaki@smash.fi