Smash Espoo Junior Tour

Smash Espoo Junior Tour on lauantain pelipäiväsarja ja tarkoitettu kaikille Olarin Tennishallissa Smashin juniorivalmennuksessa oleville pelaajille. Sarjat ovat avoimia myös muiden seurojen pelaajille, kunhan pelaajan taso vastaa ko. sarjan tasoa.

Kyseessä on epävirallinen kilpailusarja, jossa pääsee harjoittelemaan kilpailemista ja pisteistä pelaamista sekä haastamaan tiimikavereita Espoon omassa tutussa ympäristössä. Osallistua voi joko yksittäiseen osakilpailuun tai vaikka kaikkiin. Osallistumisvaatimuksena on ainoastaan pallottelutaidot ko. sarjassa. Oman ryhmän valmentajalta voi kysyä kannattaako osallistua, jos itse ei ole varma asista.

Kilpailuluokat ja pelipäivän hinta

1. Minitennis (RED sarja/ pelipallona softis) - Kilpailumaksu 0 eur jäsenet (13 eur ei jäsen)
2. Miditennis (ORANGE sarja/ pelipallona oranssi pallo) - Kilpailumaksu 0 eur jäsenet (14 eur ei jäsen)
3. Vihreä täplä (GREEN sarja / pelipallona vihreätäpläpallo) - Kilpailumaksu 14 eur jäsenet (18 eur ei jäsen)
4. Kovat pallot (YELLOW sarja/ pelipallona kovat pallot, taso 1) - Kilpailumaksu 14 eur jäsenet (18 eur ei jäsen)
(Yellow taso 1: 1-2 vuotta harjoitellut kovissa palloissa 2-3 x viikko, max E-luokka)

Kilpailuluokille on määritelty maksimiosallistujamäärät.

Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjien toimesta. Lue lisää Smashin yleisistä tapahtuma- ja kurssiehdoista.

Kauden 2023-2024 osakilpailut

Smash Espoon Junior Tourin ottelut pelataan Olarin Tennishallissa mainittuina päivinä klo 12-18:

ALUSTAVAT AIKATAULUT:

- Klo 12-14: RED (Minitennis) ja YELLOW (Kovat pallot)
- Klo 14-16: ORANSSI (Miditennis)
- Klo 16-18: GREEN (Vihreätäpläpallo)

Tarkempi kisainfo lähetetään sähköpostitse ilmoittautuneille viimeistään kisaviikon keskiviikkona. Tietty sarja järjestetään vain mikäli riittävästi ilmoittautuneita tulee ko. sarjaan. Ilmoittautuminen kauden osakilpailuhin avataan aina edellisen osakilpailun jälkeen.

Smash Espoo Junior Tourin ilmoittautuminen tapahtuu Tennisässässä. Ilmoittautumisaika päättyy kilpailua edeltävän viikon torstaina. Otteluiden tulokset kirjataan järjestelmään ja pelatuista otteluita saa täten virallisia tasopisteitä.

Tennisässä-ohjeet

KEVÄT 2024

1. Smash-Espoo Junior Tour la 13.4.2024 klo 12-18 (Ilmoittautuminen ma 8.4. mennessä.)

Lisätietoja Smash Espoo Junior Tourista valmennusvastaavilta: