Smash ry:n kurssi- ja tapahtumaehdot

Alla ovat Smash ry:n tapahtuma- ja kurssiehdot, joita sovelletaan jokaiseen Smash ry:n järjestämään yksittäiseen tapahtumaan tai kurssiin, ellei erikseen mainittu poikkeavista kohdista.

Viikoittaisen ryhmävalmennuksen valmennusehdot löydätte ko. lajin ryhmävalmennustoiminnan alta.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Ilmoittautuminen sekä maksuehdot

Asiakas vahvistaa ilmoittautumisen maksamalla osallistumismaksun. Mikäli osallistumismaksua ei maksa ilmoittautumisen yhteydessä, niin ilmoittautuminen ei ole voimassa.

Mikäli tapahtumassa tai kurssissa on asetettu jonotus mahdolliseksi, niin maksu maksetaan vasta siinä vaiheessa, kun jonotusjärjestelmä lähettää viestin vapautuneesta paikasta. Tällöin maksu maksetaan vain, mikäli osallistuja haluaa vapautuneen paikalle.

Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä tapahtumia sekä kursseja.

Poisjäänti kurssilta sekä osallistumismaksun palautus

Ilmoittautuminen kurssitapahtumaan on sitova. Peruutukset kurssilta tapahtuu lähettämällä sähköpostia smash@smash.fi. Osallistumismaksu palautetaan VAIN lääkärintodistusta vastaan. Lääkärintodistus tulee toimittaa viimeistään 5 vrk tapahtuman jälkeen.

Jäsenalennus

Smash ry:n jäsenyys on henkilökohtainen. Jäsenetuhintaa saa käyttää ainoastaan tapahtumiin sekä kursseihin, mihin osallistuu itse. Jäsenalennuksen saa, kun on kirjautuneena TennisClub-jäsenjärjestelmään. Mikäli jäsen tekee oston toiselle henkilölle, tulee se tehdä kirjautumatta, jolloin jäsenalennus ei aktivoidu.

Kurssin peruutus Smash ry:n toimesta

Smash ry pidättää oikeuden muokata tapahtuman/kurssin osallistujamäärää tai peruuttaa kokonaisuudessaan, mikäli

• Osallistujien minimimäärä ei täyty 48h ennen kurssin alkua
  • Tapahtumaan/kurssin varatut kentät perutaan halliyhtiön toimesta
  • Valmentajaresurssit ovat puutteelliset sairastapausten vuoksi

Ilmoittautumismaksu palautetaan asiakkaalle mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin vasta kurssin/tapahtuman jälkeen.

Terveys ja vakuutus

Jokainen pelaaja on velvollinen kertomaan omasta terveydentilanteestaan valmentajalle, mikäli se voi vaikuttaa pelaajan kykyyn suorittaa kaikkia harjoitteita täysipainoisesti. Jokaisen pelaajan tulee hankkia mahdollinen vakuutus itse: Smash ry ei ole vakuuttanut harjoituksiin osallistuvia pelaajia.