Smashin tennisvalmennus

Smash ry:n toiminta on alkanut tenniksestä vuonna 1978, kun Helsingin Myllypuron Tenniskeskuksessa (nykyinen Smash Center) perustettiin Smash-Tennis ry. Vuonna 2007 seuran toiminta laajeni Kotkaan Kotkan Tennishalliin ja vuonna 2011 Espooseen Olarin Tennishalliin. Vuosien myötä myös muut mailapelit - sulkapallo, squash, pöytätennis, padel ja racketlon - ovat tulleet vahvaksi osaksi Smashin seuratoimintaa ja vuonna 2017 Smash-Tennis ry muutti nimensä Smash ry:ksi.

Tennis on kuitenkin edelleen harrastetuin laji Smashin jäsenien keskuudessa. Kaudella 2023-2024 tenniksen valmennustoiminnassa Helsingissä, Espoossa ja Kotkassa on mukana yhteensä lähes 1350 aikuista ja lasta. Lisäksi muuten aktiivisesti tennistoiminnassa mukana olevia jäseniä on noin 900. Tennisjäseniä on yhteensä siis noin 2250, kun Helsingin, Espoon ja Kotkan toiminnassa kaikissa mailapeleissä oli vuoden 2023 lopussa jäseniä yhteensä 2850 - ennätyksellinen määrä!

Smashin tenniksen valmennustoiminta jakautuu juniori-, kilpa- ja aikuisvalmennukseen. Valmennusjärjestelmän tavoitteena on tarjota kaikenikäisille ja -tasoisille innostava ja motivoiva tapa harrastaa ja oppia tennistä. Tavoitteenamme on luoda jokaisella tunnilla mahdollisuus oppimiseen ja onnistumiseen huomioiden pelaajan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet.

Smash on ansainnut Olympiakomitean Tähtiseura-ohjelman alaisen tenniksen laatuseuraohjelman lasten ja nuorten sekä aikuisten tähtimerkit toimintansa kehittämisestä vuonna 2020. Tähtiseura-ohjelman laatutekijät täyttävät seurat tunnistaa Tähtimerkistä - se on lupaus laadusta.

Valmennuksen lisäksi Smashin toiminnassa voit osallistua erilaisille kursseille, tapahtumiin, kilpailuihin ja sarjatennikseen.

Klikkaa alla lisätietoihin ja tutustu tenniksen valmennustoimintaamme Helsingissä, Espoossa ja Kotkassa!