Liity veloituksetta SOK:n Sporttiklubiin. Saat rahanarvoisia etuja ja tuet Smashin junnuja

25.6.2015

Smashin naisten ykkönenkin käyttää SOK- hotelleja

S-ryhmän hotellit tukee Smash -Tenniksen, sulkiksen, padelin ja racketlonin toimintaa. Liity heti mukaan ja säästä!

Arvoisa tennispelaaja,

Sokos ja Radisson Blu hotellit & Smash- Tennis Ry ovat sopineet yhteistyöstä. S-ryhmän hotellit tukee Smash -Tenniksen, sulkiksen, padelin ja racketlonin  toimintaa.

Täyden tuen saavuttamiseksi, käythän aktivoimassa Suomen parhaan ja maksuttoman sporttiklubi jäsenyyden käyttöön itsellesi. 18- vuotias Smash Tennis Ry:n jäsen voi käydä liittymässä veloituksetta sporttiklubiin alla olevasta linkistä; (ilmoittautuminen on nopea prosessi, kestää n. 1 minuutin) https://www.sokoshotels.fi/fi/ryhmat/sporttiklubi/liity-sporttiklubiin

Huom. liittyessä jokaisen pelaajan tulee kirjoittaa Smash kampanjatunnukseen sekä myös Smash seuran ja joukkueen kohdalle sekä lajiksi tennis.

Sporttiklubi on Suomen, Tallinnan ja Pietarin Sokos Hotellien ja Suomen Radisson Blu Hotellien yhteinen jäsenohjelma.

Sporttiklubi tarjoaa sinulle ja joukkueellesi rahanarvoisia etuja! Liittyminen klubiin on maksutonta. Jäseniä on yli 3000.

Sporttiklubiin voivat liittyä kotimaiset urheiluseurat  ja -joukkueet, ryhmän minimikoko on 11 henkilöä.

Mainitse Sporttiklubin jäsenyydestä hotellivarausta  tehdessäsi.

Edut:

*S-ryhmän lahjakorttietu, -10 % kick back majoituslaskun loppusummasta S-ryhmän lahjakortteina.

*Sporttihinnasto ja ryhmäetu, - Edullinen sporttihinnasto koko Suomessa, Pietarissa ja Tallinnassa. (60 hotellia)

*Ryhmäetu majoituksessa; joka 16 hlö majoittuu veloituksetta

*Edut ABC Liikennemyymälöistä, - 10 % alennus ryhmäruokailusta (väh. 11 hlö:n porukalle)

*Ateriaetu Sokos Hotelleissa, -urheilijoille räätälöity ruokailu; Sporttibuffa, iltapalabuffa ja sporttiboksi

*Edut Hertz Autovuokraamosta, Sporttiklubin jäsenet saavat alennusta Hertz autovuokraamosta

*Edut laivayhtiöistä (tulossa pian)

Lisätietoja alla olevasta osoitteesta. Tervetuloa mukaan S-ryhmän hotellien kasvavaan sporttiperheeseen!