Uutisia

Pronssiottelut alkavat klo 10 ja kultaottelut klo 14. Liput 10€ ovelta & Tiketti.fi
Jesper siirtyy valmennustöistä TCT:sta ja aloittaa Smashissa 1.3.2020
Mailapelaajien tarpeisiin räätälöidyn seitsemän kerran joogakurssin ilmoittautuminen on nyt auki - ilmoittaudu mukaan 28.2. mennessä!
Lyöntiseinä on kuitenkin mahdollista varata omaan käyttöön, mikäli haluaa varmistaa itselle tietyn lämmittelyajan.
Katso mitalistien nimet täältä
Viisi eri teemaklinikkaa pidetään sunnuntaisin klo 9-10.30. Ilmoittaudu mukaan!
Price 92€/person, 87€/person for Smash members. Welcome!
Katso palautekyselyn 2019 tulokset täältä: Smash-Espoon toimintaan ollaan hyvin tyytyväisiä!
Tule pelaamaan tennistä ja muita mailapelejä!
Mestaruudet 2-pelissä Ellalle, Oskarille ja Aatulle. 4-pelissä Harshalille, Aatulle ja Alexanderille
Venla Ahdille 4-pelistä kultaa. Vesa Ahdille, sekä Ella Haavistolle 2-pelin pronssia
Serena Hatakka, Julia Lintu, Markus Vainikka ja Oskari Paldanius ylsivät myös mitaleille
Lotta aloittaa Smashissa 7.1.2020
Kurssi on tarkoitettu 2-8 -vuotiaalle lapselle sekä huoltajalle. Hinta 36€.
Tennis-, sulkis-, padel-, squash- ja pingiskisailua rennossa pikkujouluhengessä - voit osallistua useampaankin lajiin! Pelit klo 18-21, jonka jälkeen tarjolla pizzaa Ravintola Classicossa. Hinta vain 15€/jäsen. Tervetuloa mukaan!
Lisäksi loka-marraskuun aikana sopimussiivouksen tilaajille ilmainen 4 tunnin extra-joulusiivous!
Tule mukaan seuratoimintaan!
Lue ja opi uutta!
Pe 29.11. klo 17:30 Smash - TaTS (miehet), la 30.11. klo 17:30 Smash - Sata (miehet) ja su 1.12. klo 10:30 Smash - ÅLK (naiset)
Rankingsysteemi muuttuu..
Julia, Wilhelmiina ja Aatu 2-pelivoittoihin
Lämpimästi tervetuloa!
Muusikkotennis 5-7.11.2019
Tehtäviin kuuluu Smash ry:n seuratoiminnan, lajitapahtumien ja -kilpailujen (tennis, sulkapallo, squash, padel, pingis ja racketlon) suunnittelu ja järjestäminen. Lue lisää ja ota yhteyttä!
Seuraava Babolat- ja AdidasTour Smash Centerissä la 16.11. - ilmoittaudu mukaan!
RSS ATOM